Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam do was kilka pytań. Czy u was w domu się puka do drzwi? Do pokoju brata, siostry, sypialni rodziców, itp.? Czy zdarza się w waszym domu krzyczeć albo przeklinać lub obrażać innych członków rodziny? Wchodzicie na siłę w prywatne sprawy innych członków? Czy któryś z członków rodziny jest agresywny? Pytam bo z zewnątrz to wiele rodzin wygląda na idealną. Na przykład moja. Chyba nikt tak nie potrafi ładnie rozmawiać z obcymi ludźmi spoza domu jak moi rodzice. Potrafią drzeć się na siebie, rzucać mięsem a za moment słodzić komuś obcemu. Nie będę opisywać konkretnych sytuacji bo diagnoza będzie wiadoma. Wyprowadź się. Już to zrobiłem. Od dwóch lat studiuję, pracuję, wynajmuję pokój w innym mieście. Dlatego moje pytania. W nowym mieście poznałem nowych ludzi i dużo rozmawiam, pytam. Czy tak jest w każdym domu że ludzie na siebie krzyczą? #rodzina #dom #rodzice #trudnesprawy

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Mam do was kilka pytań. Czy u was w...

źródło: comment_yVS72VUX2EoNmZhezVg7Uyf09POSY4ae.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania
Puka się
Nie krzyczy się, nie przeklina i nie wyzywa.
Czy wtrąca się, to zależy. Raczej próbujemy rozmawiać, jeśli widzimy, że córka może mieć jakiś problem. Sobie mówimy wszystko, nawet pierdoły typu "jestem zmęczona i mogę być marudna, ignoruj". Generalnie dużo ze sobą rozmawiamy.
  • Odpowiedz