Wpis z mikrobloga

#czolgi #photoshop #ciekawostkioczolgach

Czasem sobie robię w photoshopie różne modyfikacje czołgów, żeby zobaczyć jakby wyglądały w alternatywnej rzeczywistości. Jest to robione zawsze na szybko i niedokładnie aby jedynie zarysować mi wygląd. Nigdy z nikim się tym nie dzieliłem, ale może chcielibyście też zobaczyć je?

Tu rosyjski T-55 w skróconej wersji i z armatą 50mm. Założenie było takie: co by było, gdyby konstrukcja t-55 zostałaby wymyślona jeszcze przed wojną?
Byłaby to idealna podstawa pod platformę bojową dla czołgów średnich, lekkich i ciężkich.

Oryginalny t-55 miał:
Długość 6,20 m (kadłuba)
Pancerz kadłub 145mm/100mm/60mm
wieża 300/150mm/65mm
Masa 36 500 kg

Po skróceniu kadłuba i zmniejszeniu opancerzenia do:
kadłub 75mm/50mm/40mm
wieża 150/75mm/40mm
Czołg ważyłby jakieś 22-25 ton.

Silnik o mocy 280KM dałby radę zapewnić mu osiągi jak dla t-55

Właściwie to na początku wojny spokojnie pancerz byłoby można jeszcze dwukrotnie zredukować do
kadłub 40mm/25mm/20mm
wieża 80mm/40mm/20mm
Otrzymując w ten sposób jakoś 16,5 tonowy czołg lekki, który i tak mieniałby wobec siebie równych. W tym wariancie spokoje byłoby można zredukować szerokość kół i gąsienic, oraz dodać gniazdo karabinu na froncie kadłuba.

Chcecie więcej takich fantazji i gdybań?
Pobierz orkako - #czolgi #photoshop #ciekawostkioczolgach

Czasem sobie robię w photoshopie...
źródło: comment_zVNBdvPxnhkohgTye4layYQcO7FMVdkb.jpg
  • 12
@orkako: Gra będzie miała rozbudowany system tworzenia pojazdów. Konstruowanie pancerza przypomina trochę obsługę programu do modelowania 3d ale nadal jest to bardzo proste, intuicyjne i "zautomatyzowane w pewnym stopniu by łatwiej łączyć elementy pancerza. Co można zmodyfikować? Grubość, wymiary i kąt konstrukcyjny a potem pospawać z tych elementów kadłub, wieżę albo jakieś prefabrykaty np. błotniki czy oslony.
To gif z mechaniką poszerzania wymiarów płyty pancerza (tekstura randomowa)
Pobierz L.....2 - @orkako: Gra będzie miała rozbudowany system tworzenia pojazdów. Konstruowa...
źródło: comment_5Ylq3s5Jkbae9afaribZNqidPeKotQvn.gif
@LaserRock46AND2: Najpierw w 2 d robisz prosty kształt kadłuba (z bieżącym podglądem 3D) Tam gdzie gra ma problem z interpretacją poprawiasz na modelu 3d. W tym samym oknie wciskasz różne elementy do środka, jak silniki, załogę, amunicje itp. Przy czym element miałby swoją przestrzeń optymalna. Przykładowo, możesz w ciasnocie umieścić czołgistę, lub silnik, ale to nie wpłyną na nie zbyt dobrze. Dalej w tym samym miejscy wybierasz sobie grubość pancerza. Problem