Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Raa_V: rwd w jesieni i ogolnie w terenie to klapa, no chyba ze serio bedziesz uwazac z gazem, niestety awd>wszystko. Ewentualnie sprobowac z slabszym pojazdem, imho klasy A i S1 sa najprzyjemniejsze S2 i X to juz jest czasem hardcore w zakretach.
@dolOfWK6KN: @takanazwa5: @Devcio: @SkiPPer126:
Jest już dużo lepiej. Jeździłem Lancia stratos z tuningiem z internetu.

Słowo klucz- ustawiłem własne ulepszenia i jest dużo lepiej. Przede wszystkim niska masa > prowadzenie > moc. A899.

Zauważyłem, że problemem mogła być bardzo duża turbosprężarka dająca bardzo duży przypływ mocy w bardzo szybkim czasie a w bardzo ograniczonym zakresie rpm. Teraz jest dużo lepiej aczkolwiek nadal 4WD jest op nad całą resztą.
@Devcio: no dokładnie. Stara szkoła tuningu. Wyciąć katalizator i jebnac turbine ;p

Ciekawe czy z jakimś patchem twórcy zrobią coś z odbijaniem się od ścian by nie było tak mało nie korzystne.( ͡° ʖ̯ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Devcio @Raa_V: Mi też się czasem zdarza pojechać po bandzie, ale nie celowo, tylko jak już naprawdę nie wyhamuję i mnie zmiecie z trasy. A to co robią niektórzy ludzie drażni niesamowicie. Człowiek się stara, operuje gazem, hamulcem, sprzęgłem i ręcznym, wychodzi na prowadzenie, zbliża się do ostrego zakrętu i jeb! Ostatni, bo jakiś kretyn wolał odbić się od ściany i Ciebie. Ale zawsze można się zrewanżować w następnej rundzie (