Wpis z mikrobloga

I to by było na tyle: siódma i ostatnia rudna dwunastego sezonu ACLeague, Retro Wykop Endurance Kompetyszyn by Motorsport Capsule na symulatorze Assetto Corsa, za nami! Retro WEK pożegnaliśmy na torze Hockenheimring w Niemczech, na którym po raz ostatni kierowcy starali się w C-grupowych Mazdach z silnikami Wankla oraz maszynach DTM z końca lat osiemdziesiątych i początku dziewięćdziesiątych ze stajni Alfy Romeo, BMW, Forda i Mercedes-Benza.

https://acleague.com.pl http://www.mcapsule.pl https://www.assettocorsa.net

Na serwerze Pro w grupie C zwyciężył... Kimiz.
Na serwerze Pro w grupie DTM zwyciężył... Sumek.
http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=378

Na serwerze Semipro w grupie DTM zwyciężył... Samko.
http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=519

Wyniki końcowe, klasyfikacja generalna, ogłoszenie tytułów mistrzowskich - wkrótce!

To był wirtualny finał sezonu, ale na tym Retro WEK nie koniec. Już 17 lutego w siedzibie Motorsport Capsule w Warszawie odbędzie się oficjalny zlot ACLeague i zamknięcie Retro WEK. Przewidziano liczne atrakcje. Więcej na temat znajdziecie we wpisie: https://www.wykop.pl/wpis/38504791/

Wkrótce trzynasty sezon ACLeague: GT4 Kajman Series by Motorsport Capsule. Więcej na temat: https://www.wykop.pl/wpis/38392517/

#simracing #assettocorsa #acleague #esport
Plupi - I to by było na tyle: siódma i ostatnia rudna dwunastego sezonu ACLeague, Ret...

źródło: comment_Yo8j2YxFcf3VoiTWluvoXhY8CmAwNy7f.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Plupi: w skrócie - preq okay

Q jak zawsze p-------o w maździe

R - start zbyt dobry względem szołtysa, spin, kontekty, spadek na koniec i właściwie mogłem wyjść z wyścigu, byłoby lepiej.

Przy kolejnej multiklasie, gdzie wyścigi nie bedą minimum 3 godzinne nie jadę bo to bez sensu.
  • Odpowiedz
@Plupi: głupio się przyznać, lecz na torze tak naprawdę pierwsze poprawne okrażęnie zrobiłem w trakcie treningu przed kwalifikacjami. Wcześniej nie było czasu.
Niestety, również liczba startujących osób w grupie C, nie wywołała żadnej presji, więc byle tylko validy zrobić i pora na CSa.

Kwalifikacje oczywiście bez żadnej nadziei na jakikolwiek dobry wynik, bardziej jako benchmark i porównanie jak bardzo będę odstawał od czołówki.
Wszystko to poskutkowało zbyt wysokim ciśnieniem w twardych oponach w stincie pierwszym; brak obeznania z torem oraz umiejętności przyprawiłem dodatkowo śliską gumą. Wbrew jednak oczekiwaniom, w miarę nagumowania toru i nabierania doświadczenia (czyt. podpatrywanie linii lepszych kierowców) zacząłem nabierać tempa.
Koniec końców jedna pozycja do góry, 8 -> 7, prawie pokonany Mateusz M., no i najmniejsza delta w sezonie personal best lap do race best lap; tylko 1.65 sekundy ( ͡
  • Odpowiedz