Wpis z mikrobloga

@Target1920: akurat punkt obsługi Tauron w kato zasługuje na #!$%@? pół gwiazdki, a najlepiej na brak gwiazdki jakby się dało. Tam nieważne czy jest 5 osób, czy 100 osób, czy otwarte jest jedno okienko czy dwa - nie ma #!$%@? we wsi, żeby załatwić coś bez czekania 4h w kolejce.
W sumie z powodu tej "jakości" zmieniłem dostawcę prądu :/
@RRybak: Może zalezy tez o której godzinie byłeś, ale jak sie naschodzi ludzi to co ma obsługa zrobić? Wygonić ich? Na kazdego klienta średnio wychodzi pewnie z 15-20 minut zanim wszystko spiszą a ludzie dochodzą.
@Thunderbolt: próbowałem o różnych godzinach - z racji wynajmowania mieszkania byłem tam często. Może powinni otworzyć dodatkowe stanowiska. Nieeeee, po co.....!
No albo jak przychodzisz załatwić jedną sprawę, ale chcesz uzyskać informację powiązaną, to "sorry klienciku, ale my teraz mamy otwarty ticket na coś innego, a po tamto to drugi bilecik" (°°