Wpis z mikrobloga

Halo piloci. Potrzebuję kogoś kto zna się na grze, wytłumaczenie kilku spraw itd. Jestem zielony. Poskakałem trochę między stacjami albo czymś (nie wiem) ale były to misje w stylu kuriera. PW tutaj najlepiej i potem jakoś się zgadamy.
Głównie chodzi mi o to co warto robić i jakie mieć dodatki itd. Powodzenia tym na Distant World ( w sumie dlatego przypomniałem sobie o grze)
#elitedangerous
  • 11
@Katobo: zbyt ogólne pytanie. W sumie jak spojrzysz na to spokojnie to nie jest to zbyt trudne bo zależy co chcesz robić. Jak eksplorować to potrzebny ci jak najchudszy statek z dobrym Frame Shift Drivem do dużych skoków. Jak chcesz być górnikiem to sprzęt górniczy (Mining Laser, Rafinery, Cargo Rack itp.) Jak chcesz do walki no to wiadomo, że broń, ulepszenia pancerza i/lub osłon. Jak chcesz przewozić towar to statek z
@dryndol eksploracja brzmi dobrze, tak samo górnictwo i kurier. Walka w tym momencie mnie interesuje, muszę się nauczyć porządnie latać albo w miarę przyzwoicie. Chce traktować elitkę trochę na spokojnie, wbijam coś porobię, polatam bez dużego stresu, przynajmniej na początku. Potem może być zagłada ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A inżynierzy nie są w dodatku Horizon? Czy co to tam jest... Czekam na jakąś fajną promkę i pewnie zakupie.
@Katobo: w sumie jak tak sobie myślę to możesz kupić jednak tego Addera... będziesz miał stosunkowo dużą ładownię więc dojdzie ci dodatkowa opcja misji przewożenia towarów, a to zawsze dobrze. No i on z tego co pamiętam ma trzy hardpointy wiec nawet tam coś postrzelać się da w RESach.

A później zawsze możesz go wymienić na inny statek i odzyskać pieniądze. w sumie to teraz nie widzę powodu, dla którego nie
@dryndol mówisz do mnie jakbym się znał...xD siedzę póki co na solo play i sobie sprawdzam wszystko powoli bo nie mam ochoty komuś w wlecieć w zad xD zaczynam już coś kumać i jest nieźle a przynajmniej takie mam wrażenie. Pozbieram trochę hajsu i coś pewnie kupię( ͡° ͜ʖ ͡°) FSD to jest ten coś do wyciągania z "supercruise"?