Wpis z mikrobloga

#ps4 #ps4pro #konsole

PS 4 pro, najnowsza wersja, kabel najlepszy jaki był ( 150zl za 3m), 18gbps, telewizor LG OLED B8 2018 4k, mam problemy z obrazem... po odpaleniu konsola gubi sygnał i pojawia się czarny obraz, albo co kilkanaście sekund albo wcale się nie uruchamia, dopiero odpięcie i spięcie HDMI pomaga. Robiłem inicjację, wyłączyłem HDCP, 0 poprawy. Kojarzycie o co może chodzić ?
  • 51
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@murgal może głupie może mondre, spróbuj wyłączyć tv z Prądu na min. 10minut i odepnij wszystkie podłączone kable hdmi. Miałem coś podobnego i pomogło :)
  • Odpowiedz
@murgal: to samo mam w Uhd od samsunga, aktualizacje nic nie dają (do tv i konsoli). Ta konsola to g---o podlane moczem od kwestii jakości wykonania. Xox zasuwa bezbłędnie. Sprawdź ten kabel, może tam jest problem ale raczej wątpię. Jak włączam ps4 to zostawiam na kilka minut i czekam aż się „wymiga”
  • Odpowiedz
@murgal: A szkoda, bo śmiga jak fryga, a HBO GO, z którym większość ma problemy, działa elegancko, że o Kodi nie wspomnę. Pewnie telefon też masz z jabłkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@daniozg: Dokładnie, u mnie 49UEMU7002. U mnie to nie jest losowe, po prostu włączam tv i ps4pro i muszę czekać aż się uspokoi. Nieważne czy wybudzam albo uruchamiam od zera, zawsze miga. Podobno jest problem z handshake HDCP, zwłaszcza z samsungami ciekawe ( ͡~ ͜ʖ ͡°). https://www.resetera.com/threads/i-am-so-sick-of-my-ps4-pro-and-tvs-handshaking-problem.28672/, pierwszy z brzegu wynik z gugla, na hdtv też obrzucają błotem. Dziwne że Xbox One działa jak zły.
  • Odpowiedz
Dokładnie, u mnie 49UEMU7002. U mnie to nie jest losowe, po prostu włączam tv i ps4pro i muszę czekać aż się uspokoi


@PeterPolska: Jak zapytasz serwisu sony, to powiedza, ze to wina tv, jak zapytasz samsunga (lub lg/panasa) to napisza, ze to wina konsoli. Jezeli chodzi o internet, to konkluzja jest taka, ze ps4pro ma zebździone HDMI. U mnie na mu6172 wyłaczenie HDCP nie pomogło :(
  • Odpowiedz
@blebnik: @PeterPolska: czasami ten problem doprowadza mnie do szału, próbowałem już na różne sposoby (zmiana kabla, przełączenie wersji HDCP w konsoli) nic nie pomaga. Ciekawe, że ten problem istnieje już tak długo i nadal Samsung nie potrafi nic z tym zrobić...
  • Odpowiedz