Wpis z mikrobloga

Powodzenia w uciekaniu tramwajem przez Milenijny lub Gądowiankę. O tym, k---a, mówię od kilkunastu minut, że jeśli coś jebnie na Legnickiej, tramwajowo stoją 4 duże osiedla


@wiedro: jakby zrobili obiecany tramwaj na nowy Dwór robotniczą to by była druga ścieżka tramwajowa równoległa do legnickiej. IMO tramwaj przez popki to bez sensownie wydane pieniądze
  • Odpowiedz
@Darth_Gohan: Zgadza się, osobiście uważam, że nawet PP jest ważniejsze od ND (chociaż mieszkam na ND, to nie narzekam na komunikację, bo mamy dużo autobusów i pociąg, który dojeżdża do głównego w 10-15 minut). Zróbmy te 2 inwestycje, a potem wylatujmy z mniej ważnymi inwestycjami jak tramwaj na Jagodno lub inne Maślice.

@Mallow: Początkowo 23 miało jeździć przez Popo, ale potem się koncepcja zmieniła i ostatecznie 23 ma
  • Odpowiedz
@wiedro: Na tramwaj na ND za mało $$$, na tramwaj na popki też brakuje - jakby przerzucili hajs z popowic na ścieżkę na ND to by wszyscy byli zadowoleni ;)
  • Odpowiedz
@wiedro: Mieszkałem na Popowickiej nr 20 kilka lat, dobrze skomunikowana okolica to chcą wszystko rozpie!#$(ić tym wysrywem zwanym tramwajem puszczając go przy ślicznym parku koło stacji PKP. Gardzę k--w@ tak bardzo.
  • Odpowiedz
@wiedro: Ale jaki jest sens puszczać tam tramwaj? Jest w miarę cicho, piękny park w pobliżu, nad Odrę niedaleko. To trzeba wszystko zniszczyć i wytyczyć ten rak na szynach przez sam środek żeby hałasował.
  • Odpowiedz
@ChemicznyAli: Pisałem, że ta trasa ma powstać jako alternatywa często jebiącej się Legnickiej i jej już braku przepustowości.

@Mallow: #niedasizm ( ͡° ͜ʖ ͡°) A tak na poważnie - osobno się starają o kasę na ND, a osobno na Popo. A jak już coś z UE dostaną, to nie mogą kasy z Popo przenieść na ND lub odwrotnie, bo nam UE z-----e
  • Odpowiedz
@ChemicznyAli: Jeśli już, to autobus niskoemisyjny, bo trolejbus łączy wady tramwaju oraz autobusu i ma o wiele mniejszą dotację z UE + to, że trzeba by wydać w c--j kasy na budowę infrastruktury i przeszkolenie kadr (kierowców). Jednakże tramwaj bezapelacyjnie wygrywa z nimi w jednej kwestii - pojemności, bo przewozi średnio 2x więcej osób w jednym składzie
  • Odpowiedz
Nie no wiadomo że spoko ale Nowy Dwór


@Darth_Gohan: nowy dwór to czeka na zrealizowanie dwupasmówki do legnickiej/robotniczej - na c--j nam tramwaj to nie wiem.

z jednej strony strzegomska się kończy dwa pasy na muchoborskiej, a z drugiej strony na rondzie reagana - i teraz to idzie tak: jakiś miszczu sobie całkiem dobrze wymyślił, że póki strzegomskiej nie pociągną z odpowiednią przepustowością dalej to się ruch rozłoży pomiędzy gądowiankę/chociebuską -> bystrzycką/ostatni grolsch -> legnicką a strzegomską. żaden k---a z tych zjebów nie był na tyle rozgarnięty żeby policzyć klientów lecących mińską z muchomorów, smolcuchów etc. i korek jest tak duży że nawet nie pozwala uciec w lewo w rogowską. i c--j - wszyscy stoją, od muchoborskiej (w stronę miasta) i od rogowskiej (w stronę avicenny) autobusy też. do tego dochodzi ruch z AOW, wpięli niedawno obwodnicę leśnicy, generalnie gnój jak s-------n i nikt nad tym nie panuje. tramwaj niczego nie rozwiąże na nd, a infrastruktura potrzebna tramwajowi może się obejść bez tramwaju i będzie działać jak w założeniach (buspas pod bunkier albo
  • Odpowiedz
@luzny_lori: Was tam załatwiła AOW, Smolec, obwodnica Leśnicy, IBM i dołożenie tony ludiz na Strzegomska i Legnicka w szklane biura.
O ile auto nie powinno być najważniejszym środkiem transportu tak tu się zgodzę że Strzegomska plus jeszcze przejazd kolejowy tam koło Pafawagu robi swoje. Nie wiem z Rondem Reagana to przesadziłes że tam dwa pasy się kończą ale ok :)

Jak najbardziej przyjmuje argumenty ale też by było mniej tych
  • Odpowiedz
dołożenie tony ludiz na Strzegomska i Legnicka w szklane biura.


@stan-tookie-1: a jeszcze nie wszystko otwarte (student depot wielkiej różnicy nie zrobił, ale zaraz obok przy przejeździe kolejny biurowiec się wykańcza, kolejne mają w planie przy przemkowskiej) jak dojdzie te kilkaset samochodów to tych korków co są aktualnie to będziemy tam stać 3 h zamiast godziny :/

Tam by się przydał jakiś wiadukt albo tunel przez tory w kierunku grabiszynskiej
  • Odpowiedz
Nie wiem z Rondem Reagana to przesadziłes że tam dwa pasy się kończą ale ok :)


@Darth_Gohan: Rondo Pileckiego - n------y już byłem jak to pisałem ()

i ja nie mówię że ludzie mają gnić w autach - chodzi mi o to, że infrastruktura pod MPK tak, tramwaj już niekoniecznie. wystarczy żeby autobusy nie stały w korkach, a to mogłyby załatwić dwa pasy, bo ewidentnie korki
  • Odpowiedz