Aktywne Wpisy

midnight +59
Po prawie 15 latach prób, udalo mi się w końcu zawieść brata na odwyk do szpitala na detoks. Musiał być trzeźwy na izbie przyjęć, więc miał juz takie delirium, że na wózku go wiozłem, nie życzę najgorszemu wrogowi takich doświadczeń jakich doświadczyłem przez te wszystkie lata, zobaczymy co bedzie. #alkoholizm

misieg +294
źródło: temp_file4404462616637368697
Pobierz




Blueprinty są wolne. Do niektórych rzeczy nadają się idealnie, jak np trigger na drzwi, czy po prostu ustawianie wartości zmiennych, ale na bardziej skomplikowane rzeczy, w szczególności na Tick, to definitywnie c++.
Dodatkowo ciężko z source control, no i sporo funkcji nie ma w blueprintach ¯_(ツ)_/¯
Odezwij sie jak ci minie poczatkowy okres fascynacji. Zazwyczaj jest tak ze jak poznajemy nowe rzeczy to dostrzegamy pozytywne aspekty a jak potem przychodzi co do czego. To okazuje sie ze z tych fajnych narzedzi nie mozna korzystac lub nie da sie zrobic tego co chcemy;)
To do czego dales linka, to dokumentacja blueprintów, tutaj masz do c++.
Ogólnie klasy UKismet* to takie wrappery funkcji z silnika do blueprintów.
Też masz opcje wrzucenia tego node'a, rmb i "Goto definition". Wtedy UE przekieruje Cię do kodu tej funkcji.
Nadal się go uczę, ale już bez ciśnienia, z myślą
A jak będziesz chciał coś więcej to powrót do c# i adekwatnie w c++
Praca z pluginami też jest przydatna bo jest to spojrzenie na jakąś kwestię z innej strony. Poznanie innej konstrukcji API czy innego podejścia do rozwiązania problemu. Oczywiście zawsze po zapoznaniu się powstaje kwestia że samemu by zrobiło