Wpis z mikrobloga

Hej, pracowałem ostatnio nad mechaniką walki w swojej grze. Odszedłem od koncepcji w pełni automatycznej walki na rzecz walki turowej sterowanej przez gracza. Część mechanik już działa, sporo jest jednak do zrobienia jeszcze, między innymi takie rzeczy jak wpływ odległości na celność oraz skuteczność broni czy celowanie w części ciała.

Pole walki jest oparte na slotach dla najemników, docelowo każdy z nich może mieć własne cechy. Przykładowo na oddalonych polach bronie o małym zasięgu będą miały karę do obrażeń a najemnicy będą mieli mniejszą celność. Będą też pola z bonusami - np, wieża strażnicza zwiększająca celność dla broni snajperskich, buda z kebabem która może robić za cover.

#gamedev #unity #zeroisnottrue
evaunit01 - Hej, pracowałem ostatnio nad mechaniką walki w swojej grze. Odszedłem od ...

źródło: comment_U0F1T1EWfskcZjQxMKoqJo5EI6ZSLbQg.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz