Wpis z mikrobloga

@lolek32: nie. Można wjeżdżać tylko autami elektrycznymi, hybrydami ładowanymi z gniazdka i autami z CNG. No i starymi passatami w dieslu, jeśli są to taksówki albo auta należące do mieszkańca danej ulicy.
No i starymi passatami w dieslu, jeśli są to taksówki albo auta należące do mieszkańca danej ulicy.


@goferek: no ale tak uczciwie to jak sobie to wybrażasz? Że kilkuset mieszkańców danej ulicy ma zostać zmuszonych do zakupu nowego pojazdu, albo pozbawionych możliwości wjazdu pod dom? A czemu akurat tych kilkuset, a nie całe miasto? W czym inni mieszkańcy są lepsi itp itd ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bardzo
@Browing: to tylko udowadnia, że wcale nie chodzi o ekologię, tylko kolejne #!$%@? mieszkańcom i uprzywilejowanie wybranych.


@goferek: no jak to?:) Przeciez ruch zostaje ograniczony, transport jest mniej smordliwy. Nikt ci nie zabrania przenieść się do takiej strefy i jeździć tam swoim passatem TDI, wiec jak tylko chcesz to mozesz stac sie "uprzywilejowanym" :) Co tu jest niejasne?
@goferek: no nie zmusza, ale gdyby im zabronić wjazdu, co najwyraźniej byś postulował, to w zasadzie na to by wyszło ( ͡° ͜ʖ ͡°)

co innego gdyby chodziło jeszcze o sam dojazd do posesji, a oni pewnie będą parkować na miejskiej ulicy.


@goferek: no tego akurat troszkę nie rozumiem - kwestia parkingów w krk to dramat, ale znów - niby czemu jako mieszkańcy nie mogli by
Tymczasem niektórzy z nich na uprzywilejowanych warunkach korzystają z miejsc na ulicach, na które zrzucają się wszyscy mieszkańcy


@goferek: no a na osiedlach poza centrum niby co się dzieje? Kto się zrzuca na te wszystkie uliczki na osiedlach w Nowej Hucie, Prądniku czy Kurdwanowie gdzie pod kurek naparkowanych aut z wielkiej płyty? Zastanawiam się jaki % tak naprawdę nie parkuje na ulicach, na które zrzucają się wszyscy mieszkańcy