Wpis z mikrobloga

Ponieważ jest tutaj dużo inwestorów to nie szkodzi spytać. Chciałbym od przyszłego roku niewielką część swoich oszczędności przerzucić na giełdę (poprzez konto maklerskie w ing) Mam kilka pomysłów jakie akcje chciałbym kupić, a w przyszłości może nawet ogarnąć instrumenty do gry na spadkach (bo wszędzie trąbią, że recesja ma być)

Jest jakiś sens w to wchodzić skoro przewidywany jest krach? Oczywiście inwestuje jedynie taką kwotę, którą bez większych szkód mogę stracić, ale mimo wszystko trochę głupio pod koniec przyszłego roku mieć z tego 0pln

#gielda #inwestycje #inwestowanie #kiciochpyta #pieniadze #oszczedzanie
  • 8
  • Odpowiedz
Nie znam się ale się wypowiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Inwestycja z głową to dobry pomysł.
No i burgery lecą na ryj a na tym też można zarobić.
  • Odpowiedz
@Velociraptor_w_kubku: jak wszędzie trąbią o recesji to znaczy, że większość już sprzedała i należy szukać okazji do wejścia w tanie akcje ( ͡° ͜ʖ ͡°) Bańka pękła w Ameryce, ale tam akcje były dużo droższe niż w reszcie świata, dlatego wpływ na inne rynki powinien być umiarkowany, ale oczywiście spadków nie unikniemy. U nas indeksy już szorują po dnie, więc nawet jakby miał być kryzys ala
  • Odpowiedz
@Velociraptor_w_kubku: polecam mireczku, ja od kwietnia interesuje się tematem, i do dzisiaj +12%, jak na pierwszy rok i zero przeczytanych książek całkiem nieźle, ale wtopiłem na dino dużo, chyba w najgorszym momencie miałem 92% kapitału. Grałem głównie swingi na spółkach wig20, jakieś CCC, PZU czy LPP, trochę gaming, zarobiłem na 11bit i CDR ale udupiłem większość zarobku na innych spółkach z gamedevu ( ͡° ʖ̯ ͡°),
  • Odpowiedz