Wpis z mikrobloga

#honda civic ix - wymiana żarówek

to jest jakiś #!$%@? żart, wszystko specjalne zrobione żeby nikt nie mógł normalnie wsadzić ręki i wymienić, nawet moja różowa nie dawała rady choć rączki ma drobne i zgrabne - nawet karoseria ma specjalne wybrzuszenia przy reflektorach żeby trudniej było rękę obrócić i w ogóle coś pogmerać (szczególnie w reflektorze od strony pasażera)

ile może kosztować taka przyjemność w ASO ew. czy jakiś mechanik na terenie #trojmiasto #gdansk podjąłby się zadania? ktoś może zna albo w ogóle wie co i jak, byłbym wdzięczny za pomoc :)

#samochody #motoryzacja #kiciochpyta
  • 26
  • Odpowiedz
@seeksoul: Ciesz się, że nie masz BMW -- tam w którymś z modeli trzeba było silnik wyciągać, żeby wymontować żarówkę.
A w innym demontować zbiornik na płyn do spryskiwaczy.
  • Odpowiedz
@seeksoul: Da się to ogarnąć samemu ale jak piszesz łatwo nie ma, od strony pasażera trzeba sobie wymontować ten lejek do płynu spryskiwaczy, to jest dość łatwe, z drugiej strony jest raczej gorzej bo przeszkadza akumulator. Najpierw dobrze sobie zrozum jak działają te zapinki do żarówek, bo trzeba to robić na wyczucie jednym palcem, próba wpychania całej łapy źle się kończy. trzeba końcówkami palców wstawic żarówkę pewnym ruchem a potem palcem
  • Odpowiedz
A w innym demontować zbiornik na płyn do spryskiwaczy.

@Polinik: hyundai i30 od strony pasażera trzeba tak właśnie ze zbiorniczkiem podziałać :)
  • Odpowiedz
@seeksoul: Poczytaj sobie, jak tam u ciebie wygląda demontaż reflektora. Często jest tak, że wykręcasz dwie czy trzy śruby, odpinasz kostki i wyjeżdżasz lampą z auta bez #!$%@? się pod maską. Chyba, że żółtki zrobili to tak, jak np. żabojady w Trafiku poprzedniej generacji, gdzie lampa jest na czterech śrubach, z czego trzy są widoczne, a czwarta jest wciśnięta pod wlot powietrza na chłodnicę, a żeby ją wyjąć, trzeba albo zrzucić
  • Odpowiedz
  • 0
@Pangia ale ja wiem co trzeba zdemontować i co wyjąć
Sęk w tym że nikt nie ma takiej dłoni żeby tam włożyć i poodginac te zaczepy

To jest fizycznie niemożliwe
  • Odpowiedz
W VIII któraś żarówka podobnie. W Jazzie #!$%@?ę się chyba z pół godziny żeby wymienić żarówkę mijania. Jak już uda się wyjąć to potem nie można założyć nowej.
Tylko w Accordzie mam komfortowy dostęp.
  • Odpowiedz
Ciesz się, że nie masz BMW -- tam w którymś z modeli trzeba było silnik wyciągać, żeby wymontować żarówkę.


@Polinik: nie tylko wymontować, ale i rozebrać!

@seeksoul: dlatego imho po latach doświadczeń to xenon albo ledy i tyle. A jak już ma być jakiś halogen to lepiej jak jest system łatwego demontażu lampy. Nie widziałem w żadnym w miarę nowym aucie dobrego systemu wymiany żarówek.
  • Odpowiedz
Ciesz się, że nie masz BMW -- tam w którymś z modeli trzeba było silnik wyciągać, żeby wymontować żarówkę. @Polinik: nie tylko wymontować, ale i rozebrać! Jak już powielacie tę historię to proszę wskażcie ten model BMW, bo nie słyszałem o takim. O ile kojarzę, Mercedes klasy A miał pod górkę z wymianą, ale oczywiście nie ma mowy o wyciąganiu silnika. I dopóki nie podacie modelu to uznaję to za powielanie
  • Odpowiedz
@BardzoLosowyLogin:

I dopóki nie podacie modelu to uznaję to za powielanie januszomitów.


A sobie uznawaj jak nie chce Ci się samemu szukać. Mi to zwisa, co sobie uznajesz i nie potrzebuje Ci nic udowadniać.
¯\_(ツ)_/¯
I ja jestem w liczbie pojedynczej, nie musisz się do mnie w Pluralis maiestatis zwracać.
A - I naucz się cytować, to nie takie trudne.
  • Odpowiedz