Wpis z mikrobloga

Można powiedzieć wiele złego na temat tej generacji w obozie Microsoftu, ale jeżeli chodzi o stosunek do klienta to u nich jest to 10/10. Podczas BF kupiłem bundla z 2 padami, ale oba mają problemy z facebuttonami. Zarejestrowałem kontrolery w ich serwisie napraw, ale nie byłem pewnien, który powinien isć do której paczki. Skontaktowałem się z konsultantem na angielskim czacie (polski chyba zlikwidowali) dopytać się o to plus rozwiać moje wątpliwości odnośnie tego co dostanę z powrotem. Pani odpisała, że nowe kontrolery, bo sama wysyłała do naprawy. Na koniec rozmowy przypisała mi darmowy miesiąc live golda za kłopoty ze sprzętem. Także jak coś wam nie bangla to polecam support MS ( ͡° ͜ʖ ͡°) #xboxone
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Griffith: kontrolery zawsze dają nowe, nie bawią się w naprawę, pewnie im się nie opłaca. A z samym serwisem to nie zawsze tak różowo, ostatnio pada dostałem dopiero po miesiącu bo pierwsza przesyłka nie doszla
  • Odpowiedz