Wpis z mikrobloga

#grajzwykopem #gryonline #staregry #gry #gryprzegladarkowe #mirkogame #mirkoogame #ogame

Po naradach ustaliliśmy że najsprawiedliwiej będzie zostawić Astrofizykę tak, jak jest obecnie.
Czyli na pierwszym poziomie astrofizyki można mieć 9 kolonii. Na 1. poziomie astrofizyki można kolonizować planety w układzie o numerach 4-12. Planety o numerach 1-3 i 13-15 mogą być skolonizowane po odkryciu astrofizyki na poziom 4.

W sumie 10 planet razem z matką.
W momencie usunięcia kolonii część graczy będzie niezadowolona bo mogli wybrać inną drogę rozwoju.
W momencie włączenia astrofizyki tym bardziej skrzywdzona zostanie część graczy którym kolonizacji nie udało się zrobić do tego czasu.

Nie popełnia błędów ten, kto nic nie robi. Decyzja o resecie była zbyt pochopna, dlatego została cofnięta.
Nie wynikała ona z tego, że zmieniamy silnik, a jedynie z obawy przed tym że dużo osób wykorzystało błąd zekspedycją.
Błąd w ekspedycjach polegał na tym, że można było uzyskać z niego pełne transportery surowców. Po sprawdzeniu logów okazało się że nikt nie wykorzystał błędu na tyle, by zaważyło to na balansie gry.
Druga wada ekspedycji to możliwość uzyskania antymaterii. Mimo że można było uzyskać antymaterię z ekspedycji NIE DAŁO SIĘ JEJ WYKORZYSTAĆ (np. na kupno oficerów - admirała/technokraty etc).

Do czasu naprawienia ekspedycje zostają wyłączone.
Baza zostaje przywrócona z godz. 01:00 w nocy z dnia 13 grudnia, czyli dzisiaj.
Ataki zostają wyłączone do jutra do 8:00 rano (14 grudnia godz. 8:00).

http://MirkOgame.pl Wraca około 23:10

Jeszcze raz przepraszamy.
  • 71