Wpis z mikrobloga

@UrbanLegend myślę, że jakbyś kupił moja to taka cena by była w porządku, może ciut więcej, bo mam 2x felgi, dobre nowe opony, więc powinno się udać coś znaleźć, polecam brać pod uwagę tylko polifta 2003+.
  • Odpowiedz
@Negatyf masz to auto co tak #!$%@?? :D a i wiadro 20l powinno starczyć na 40 000km :) @jaroslaw_madry polift, bo przejściówkę ciężko znaleźć, a nawet jak jest to ma tylko 5 biegów, chyba że ktoś chce automat, to ok, można kupić od 11.2002 roku, bo ma poprawione mocowanie dyfra/wózka.
  • Odpowiedz
@Kejran każde auto ma jakieś bolączki, ciekawe co byś powiedział na silnik Subaru co nie dość że żre olej, to robi między remontami 100kkm :D
Z resztą dodatkowe 1,4zl /100km jakiejś różnicy nie robi xD
  • Odpowiedz
Maksymalny budżet to 25k na całość. Dobre 330i w coupe się znajdzie do tej kwoty? E46


@UrbanLegend: imho ciężko z jakimkolwiek e46, jeśli oczekujesz auta w fajnym stanie. Niestety, ale utrzymanie nawet 3er nie jest tanie, a w Polsce BMW to taki bożek, który jest mocno czczony tam, gdzie ludzie nie mają zbyt wiele hajsu. To fajne auto, ale w Polsce raczej trafia do tych mniej zamożnych, którzy mają kulturę
  • Odpowiedz
@UrbanLegend: jak wy pier.olicie z tym olejem. Stary nie sluchaj. Mialem e39 z tym silnikiem i 300k nalatane i nic nie piła oleju.
Te silniki piją olej jak mają aporo wiecej przebiegu tylko polaczki wierzą ze ich 20 letnie e46 ma 186k i że za 20 tysiecy kupią zadbaną sztuke od niemca.
Zadzwon w sprawie auta do bimmer autos z Kalisza. Tomek powie Ci jak to wyglada i poszuka auta
  • Odpowiedz
@michgur: Nie chce płacić +30k za stare bmw, przy takiej kasie to wole rok lub dwa dłużej odkładać hajs i kupić 10 letnie A5 w coupe z silnikiem tej samej lub większej mocy
  • Odpowiedz