Wpis z mikrobloga

@Lorenzo_von_Matterhorn: generalizujesz. Jest sporo #!$%@? aut ale serwisowanie e46 nie różni się niczym od innych aut w dobie dobrego oprogramowania i komputerów diagnostycznych. Jest kupa warsztatów w których robią bmw na poziomie serwisów ASO i nie są one dużo droższe od zwykłych warsztatów aut francuskich itp. Miałem e90 przez 50k km, głupi komplet klocków z tarczami wyszedł mnie chyba podobnie do kompletu TRW do Forda.
@martek-77 trzy lata temu kupiłem n42b20 bez gazu za ~11k, touring 180tys kilometrów na liczniku, touring, czujniki parkowania, el szyby przód, podgrzewane siedzenia, skóra na kierownicy, klimatronik. Co do napraw: to uszczelka podstawy filtra oleju, zbiornik wyrównawczy płynu chlodniczego, wahacze przód, odma, filtry, tarcze, klocki.
Dwa lata temu założyłem gaz i sobie chwalę, dobry gazownik ogarnie valvetronika.