2. Pewnie jest upośledzony niczym autor tej wizualizacji.
@XsomX: Ta, bo wizualizacje się robi z myślą nie o budynku i jego bryle, tylko ludków których wstawia się z katalogu na 1min przed renderem tylko po to, żeby pokazać skalę.
@fen1x: zdziwiłbys się z tym wstawianiem na minutę przed renderem :) dla trzymania skali to wstawiam zwykłego boxa o odpowiednich wymiarach i robię prevke lub screenshota - wstawianie ludzi, zeby to dobrze wyglądało to prawie 1/4 czasu postprodukcji - przynajmniej w mojej firmie, gdzie pracuje :) ale nie ogranicza się to jedynie do wklejenia i przeskalowania - jest dopasowywanie kontrastu, podmalowki światła i cienia na ubraniach, malowanie cieni stykowych itp. Czasem
@jajcek: Akurat wyjeżdża z parkingu podziemnego @saltacme: To nie lepiej od razu wstawić sprite'y z ludźmi? wtedy nawet sekundy nie zastanawiasz się czy są dobrze wyskalowani i od razu z cieniem.
@marek-kalka: mam większa kontrole na ustawieniem ludzi i kompozycja później - mogę zmienić i aranżować do wolo, bo często klienci później chcą usunąć jakaś postać itp. Nawklejalem się w swojej karierze już sporo ludzi, wiec podmalowki idą już łatwo - wszystko zależy od złożoności światłocienia wizki.
ja w pewnym momencie zrezygnowałem z tego wklejania, kwestia przyzwyczajenia. Jak coś wycinam to renderuję potem zmieniony fragment, ale faktycznie jak ktoś później dostanie taki obrazek bez tej możliwości to jest trochę ugotowany.
Facet na rowerze zaraz zmasakruje dwóch przechodniów, w tym jednego wyglądającego, jakby Pitbull. xD
#humorobrazkowy #heheszki
2. Po diabla ten z rowerem w tle go niesie?
2. Pewnie jest upośledzony niczym autor tej wizualizacji.
@XsomX: Ta, bo wizualizacje się robi z myślą nie o budynku i jego bryle, tylko ludków których wstawia się z katalogu na 1min przed renderem tylko po to, żeby pokazać skalę.
@saltacme: To nie lepiej od razu wstawić sprite'y z ludźmi? wtedy nawet sekundy nie zastanawiasz się czy są dobrze wyskalowani i od razu z cieniem.