Wpis z mikrobloga

@Hanys354: Nie ma sensu. Ja dzwoniłem po stacjach kontroli. Pierwszy typ mi powiedział 290 zł i że będą niby 2-3 godziny sprawdzać. Drugi w stacji kontroli powiedział 100 ale wziął 50 zł bo mu dosłownie 15 min zajęło. Zrobił wydruki z zawieszenia, sprawdził hamulce, obczaił całe auto na podnośniku i obskoczył całe z czujnikiem lakieru. Wszystko było spoko, poza tym bokiem. Jedynie nie podłączył pod komputer, bo nie mieli, ale auto
@kub54 dokładnie też e60 oglądałem, szkoda gadać u nas i w DE (raczej od turasa głównie nie niemca), nie ma wyboru. Nie jestem specjalnie wybredny budżet powyżej 40k nawet, ale szpachli nie zaakceptuje XD
@janooshsracz: Parę dni temu kupiłem firmowe Punto 2014/2015(rejestracja) 88k przebiegu, 4 drzwi 1.2 lpg na FV23. Dałem 21 k brutto, a był wystawiony za 24,900. A teraz jeżdżę Infiniti Q50 z USA i wyszło mnie sporo taniej, niż w PL. BMW kupiłem jednego z tańszych w takiej wersji, poleciałem jak głupi do Włoch i nie sprawdziłem nic, ale podobało mi się bo był w szarym macie z niby polecanym silnikiem 2.5
@kub54: Podobno 2.5 218 miały wadę konstrukcyjną. Z markami premium największy problem to poprzedni właściciel dusigrosz. Ja kupowałem we wrześniu E91, zrobiłem amory z przodu, oleje i filtry, 5k zrobione i jest OK.
@kub54: Cicho jest w E60? Bo jak będę zmieniał to pewnie na taką, ale raczej konfiguracja 3.0i+LPG albo 2.0d+ program. 2.2 jest dużo, ale patrzę, że te samochody z tym silnikiem w miejscu stoją...
@janooshsracz: Też to później wyczytałem jak wypił 1 litr oleju po 1k km i zapalił się check engine i zaczęły się diagnozy, co się zieje. W USA podobno ludziom wymieniali głowice a w Europie BMW nietykalne. Ale w Motorach i Auto Światach i super #!$%@? silniki. Śmiejemy się niby z kobiet, że czytają jakieś gówno gazety i Pudelka, ale te czasopisma dla mężczyzn dużo lepszego poziomu nie oferują.