Wpis z mikrobloga

Tak się zastanawiam nad tymi stoma milionami dla Kubicy od Orlenu. Nie mam wątpliwości, że jest to decyzja polityczna bo jeśli chodzi o marketing to przecież nie ma sensu. Weźmy sobie typowy serwis informacyjny w Australii, Czechach albo Argentynie. Nawet jeśli Kubica wygra wyścig co jest mało prawdopodobne to wszędzie będą pojawiać się hasła "Williams", "Kubica" "Sensacja". Orlen pojawi się przez 10 sekund na skrótach jak ktoś się dobrze przyjrzy.

A gdyby Orlen zapłacił 100milionow Wiśle Płock grającej w #ekstraklasa ?
Pewnie na drugi dzień drużyna zmieniła by nazwę na Orlen Płock a stadion na Orlen Arena.
Pewnie wygrała by ligę a może nawet dostałaby się do LM. Z całym szacunkiem dla #f1 ale marketingowo wypada przy piłce nożnej jak turniej w Wiśle-Malince przy ceremonii rozdania Oscarów.
I teraz zobaczmy serwisy sportowe na całym świecie.
"Orlen Płock przegrał z Interem Mediolan 0:2"
Orlen to Orlen tamto Orlen sramto....
Bezdyskusyjny marketingowy profit.
#kubica #wislaplock
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@dzerald Jaka decyzja polityczna, korporacje mają określone budżety w swoich działach, marketing też ma swój budżet którego jeśli nie wydadzą to elówa, przepada. Po prostu jest koniec roku, zostało im sporo kasy, włożyli ją w Kubicę i tyle, Orlen zyskał ogromny rozgłos, wizerunkowo również (bo hejterzy za miesiąc zapomną o tym, że rzekomo Kubica jeździ za "nasze pieniądze"). Było to bardzo dobre posunięcie z ich strony, kibicowaniem w Polsce interesuje się
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@arr2
1. Jednorazowe 100milionow to byłoby coś niespotykanego.

2.zgoda

3. Nazwa Orlen nie będzie pojawiać się w serwisach na całym świecie. Oglądam sport bardzo często i nie słyszałem o tym, że ktoś tam został sponsorem Ferrari
  • Odpowiedz