Aktywne Wpisy
Koziom +48
Generalnie też macie wrażenie, że ten rząd się pogubił i panuje chaos informacyjny?
#powodz
#powodz
drivex +28
#powodz
czy to normalne ze cywile ratują miasto? gdzie ten p--------y rudy, gdzie dyspozycje, gdzie jest straż, policja, wojsko z pólnocy polski gdzie jest susza
ja p------e, wał umacniają cywile
rudy
czy to normalne ze cywile ratują miasto? gdzie ten p--------y rudy, gdzie dyspozycje, gdzie jest straż, policja, wojsko z pólnocy polski gdzie jest susza
ja p------e, wał umacniają cywile
rudy
(Audi 80 B3 1.8PM 1991r monowtrysk mechaniczny)
Problem jest następujący:
-rano odpala ociężale. Jakieś 5 sekund kręcenia rozrusznikiem, przez ten czas obroty stopniowo rosną (słychać że pali, ale nie wszystkie zapłony). Jak sięgną tysiąca puszczam kluczyk, obroty się perfekcyjnie utrzymują i nic nie falują
-podczas jazdy czasami z d--y zaczyna szarpać, najczęściej przy odpuszczaniu gazu
-wydaje mi się że dużo pali, ale nie liczyłem ile dokładnie
i teraz najdziwniejsze:
-jeżeli po zagrzaniu zgaszę silnik i odpalę ponownie (np pod sklepem) obroty falują jak p------e, od mniej więcej 500 do 1,5k. Jeżeli silnik był odpalony na zimno i się zagrzeje to problem nie występuje
Sprawdziłem:
-pompę paliwa (jest nowa)
-czujnik temperatury (daje prawidłową rezystancję, porównywałem z tabelą)
-szczelność układu powietrza
-restartowałem ECU przez odpięcie aku
Za co się zabrać w następnej kolejności? Lambda? Przepływomierz?
Jak nie wyciągniesz termostatu to z chłodnicy zleci jakieś 4-5 litrów. W bloku silnika jest jakieś 3-4 litry.
@HIGH_BEAM: Raczej alu, te nowe zamienniki chłodnic są aluminiowe a stare to ciężko stwierdzić bo zwykle są już zarośnięte brudem.