Aktywne Wpisy
Bamboleo_Macadamia +605
Jestem dumny że 15 października o 7:15 rano głosowałem na Pana Tuska. Udało nam się ocalić Polskę od losu białoruskiego narodu, który jest ogłupiany najtańszą wódą i propagandą.
#bekazpisu #przemyslenia
#bekazpisu #przemyslenia
WielkiNos +197
Niewyobrażalna przemoc wobec psa uchwycona aparatem w smartfonie. Człowiek poszedł do biedronki na 5 minut po ziemniaki i zostawił przed sklepem wyposażonego w grube futro psa. W naturze taki pies spał by w lesie, ale tutaj według psich madek zaraz żywcem zamarznie. Co za okrucieństwo. Szok.
#psiarze #warszawa #bekazpodludzi #dogpill #julka #p0lka #bekazlewactwa
#psiarze #warszawa #bekazpodludzi #dogpill #julka #p0lka #bekazlewactwa
(Audi 80 B3 1.8PM 1991r monowtrysk mechaniczny)
Problem jest następujący:
-rano odpala ociężale. Jakieś 5 sekund kręcenia rozrusznikiem, przez ten czas obroty stopniowo rosną (słychać że pali, ale nie wszystkie zapłony). Jak sięgną tysiąca puszczam kluczyk, obroty się perfekcyjnie utrzymują i nic nie falują
-podczas jazdy czasami z dupy zaczyna szarpać, najczęściej przy odpuszczaniu gazu
-wydaje mi się że dużo pali, ale nie liczyłem ile dokładnie
i teraz najdziwniejsze:
-jeżeli po zagrzaniu zgaszę silnik i odpalę ponownie (np pod sklepem) obroty falują jak #!$%@?, od mniej więcej 500 do 1,5k. Jeżeli silnik był odpalony na zimno i się zagrzeje to problem nie występuje
Sprawdziłem:
-pompę paliwa (jest nowa)
-czujnik temperatury (daje prawidłową rezystancję, porównywałem z tabelą)
-szczelność układu powietrza
-restartowałem ECU przez odpięcie aku
Za co się zabrać w następnej kolejności? Lambda? Przepływomierz?
układ dolotu co dokładnie sprawdzałeś?
Jak mono-wtrysk to nie masz tam przepływomierza
@HIGH_BEAM: Nie było czegoś takiego w Audi B3 monowtrysk był elektroniczny, wielopunktowy w 1.8 JN, DZ był mechaniczny.
@HIGH_BEAM: Tak pod spodem. Wystarczy że zdejmiesz pokrywę tak jak do wymiany filtra powietrza. Spod tej części zaznaczonej na czerwono nie powinno wyciekać paliwo a po zgaszeniu spod żadnej części (szczególnie wtryskiwacza obok).
Jeszcze do sprawdzenia czy "podstawa gaźnika" (ta guma pomiędzy wtryskiem a kolektorem) jest szczelna.
Tą podstawę to wyczytałem że można sprawdzić poprzez ruszanie obudową filtra na boki na pracującym silniku i obserwowanie czy będzie się coś działo. Było okej, ale teraz się przyjrzę porządniej
Sprawdzałeś czy masz sprawną sondę lambda? Może na nagrzanym zanim zdiagnozuje sobie, że sonda nie żyje mija chwila w czasie której ECU maksymalnie zubaża/wzbogaca mieszankę czekając na reakcje sondy.