Wpis z mikrobloga

@ppiasq: Ciekawa jest też kwestia malowania ich samochodu, potentat tytoniowy British American Tobbaco chciał spróbować sił w Formule 1. Na gruzach Tyrella stworzono zespół BAR. Zespół chciał wystawić dwa samochody w różnych barwach, jeden niebieski w barwach marki '555', drugi biało-czerwony w barwach Lucky Strike. FIA nie zgodziła się na takie rozwiązanie i w rezultacie stworzono coś takiego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobierz
źródło: comment_4PqzNrADgyTxqDqwHIqPsHtpP8sGQxBf.jpg
@ppiasq: Dokładnie. W ogóle, kiedy powstawał BAR, Honda planowała niezależnie wejść do F1 podkupując właśnie...inżynierów Tyrrella. Ostatecznie się z tego wycofali, a niedługo później rozpoczęli współpracę z BAR.

Mercedes z kolei przymierzał się do wykupienia McLarena. Wycofanie Hondy spowodowało to, że pojawili się jako dostarczyciel silników dla Brawna (i lekkomyślna decyzja Whitmarsha, któremu przez myśl nie przeszło to, że Brawn będzie pretendentem do czegokolwiek). Potem już zadziałał prosty rachunek ekonomiczny.
@Gieekaa:
Ferrari wiadomo, ścigają się od samego początku F1 w 1950 roku
McLaren to historia zaczynająca się od lat 60/70.
Williams zaczynał w latach 70.
Mercedes, tak jak pisałem wyżej Tyrrell>BAR>Honda>Brawn>Mercededes
Red Bull; Stewart GP>Jaguar>Red Bull
Haas to nowy zespół startuje od 2016
Sauber startuje od 1993, a historię z BMW chyba wszyscy znają ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Force India: Jordan GP>MF1>Spyker F1>Force India>???
Renault: Toleman>Benetton>Renault>Lotus>Renault, w
@Gieekaa: Prost GP był spadkobiercą Ligiera, ale upadł w 2001 i nikt tego nie kontynuował.
A w malowaniu MTV jeździł zespół Simtek, znany głównie z tego, że w ich samochodzie zginął Roland Ratzenberger podczas 'tego' weekendu na Imoli.