Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki i Mirabelki! To mój pierwszy wpis na wykopie ;)
Od ponad pół roku tworzę swoją pierwszą grę narracyjną After Work, a poniższy filmik pokazuje postęp od prototypu do obecnego stanu.

Jako świeżo zatrudniony pracownik, musisz wydostać się z tajemniczej siedziby firmy, międzyczasie poznając Eve - sztuczną inteligencję.

Dla chętnych do śledzenia projektu zapraszam na Fanpage na facebooku oraz śledzenia tagu #afterworkgame
#gamedev #gry #tworczoscwlasna #chwalesie

PS. Mam nadzieję, że nic nie schrzaniłem z tagami i w ogóle... :D Chyba jednak schrzaniłem... Dodałem znalezisko zamiast wpisu na mikroblogu... Więc to jest oficjalnie druga próba ;)
Krzysztof_Pitek - Cześć Mirki i Mirabelki! To mój pierwszy wpis na wykopie ;)
Od pon...
  • 14
@LaserRock46AND2: Unreal engine 4, większość rozgrywki to zagadki, dzięki rozwiązywaniu których można zejść na niższe piętra oraz w późniejszym etapie trochę bardziej zręcznościowych mechanik, jak unikanie kamer itp. Obecnie właśnie nad tymi etapami pracuję ;)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Krzysztof_Pitek:
Poleciał +, życzę powodzenia w rozwoju projektu.
Można zgłosić własne znalezisko i moderacja usunie, jakby miał Pan jeszcze jakieś pytania związane z Wykopem to zapraszam na PW.
Nie wiem czemu, ale opis gry kojarzy mi się z jednym odcinkiem Archiwum X (był morderczy system i zabijał ludzi( ͡° ͜ʖ ͡°)).
Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia :)
@Emil1803: Niezupełnie, prawdę mówić ciężko porównać, jako gracz nie masz żadnych mocy czy gadżetów (jak gravity gun w portal). Jeśli chodzi o tworzenie Eve to lekko inspiruję się westworld, her, ex machina czy blade runner. Najważniejszym aspektem jest historia, wyzwania raczej nie powinny stanowić wielkiego problemu, choć jeśli ktoś chce, żeby Eve go nie wyśmiała, to będzie się musiał mocno postarać. Jeśli gdzieś utknąłeś to możesz liczyć, że wcześniej czy później