Wpis z mikrobloga

Ja #!$%@?, zakup biletu do multikina przez telefon to istny koszmar... wchodzę w repertuar, wybieram miejsca, loguje się i... wyrzuca z dalszego kroku. 15min czekania bo miejsca się zarezerwowały i od nowa. Tym razem loguje się wcześniej, repertuar -> miejsca i... nagle wyskakuje ankieta dlaczego wybrałeś akurat to kino a nie #!$%@? inne. Anuluje ankietę i... znowu nie przechodzi do dalszego kroku... 15 min czekania bo miejsca się zarezerwowały. Podejście trzecie. Logowanie -> repertuar -> miejsca -> i nareszcie płatność. Płatność blikiem... ustawiona na automatyczną bo niby łatwiej, szybciej, tylko potwierdzenie w aplikacji, które nie przyszło... No nic, kolejne 15 minut czekania bo miejsca zarezerwowane. Kolejne podejście. Logowanie -> repertuar -> miejsca -> płatność blikiem (tym razem ustawione na wpisanie kodu), kod skopiowany, wracam do strony kina i... przeładowała się strona... kolejne 15 minut stracone (,) chyba pójdę do tego kina i stanę jak człowiek w kolejce... #multikino #takbylo #zalesie
  • Odpowiedz