Wpis z mikrobloga

@jajak żeby tylko sprzęgło. Z reguły kobiety jeżdżą ekonomicznie co w rezultacie oznacza jazde na niskich obrotach, w okolicy 1000 obr/min na piątym biegu przy 50km/h
  • Odpowiedz
@GaiusBaltar @jajak : Faktycznie nie jest to demon prędkości ale wystarczy do codziennych dojazdów. Trzeba pamiętać że ten silnik lubi wyższe obroty. Żona jeździła codziennie do pracy ok 25 km autostradą w jedną stronę i do prędkości 130km/h jest ok. Potem zbyt głośno moim zdaniem.

Generalnie polecam ten model bo w tej klasie ciężko o tak obszerne a jednak kompaktowe auto. Niezawodność też zdecydowanie na plus. Nam podobał też się design. Sprzedajemy
  • Odpowiedz
@sokl: Wlasnie sobie takim jade, tylko modelem przed liftem i smieje sie ze wszystkich napinaczy, kiedy tankuje 30 litrow gazu i przejezdzam 400km za 70 zlotych. ()
  • Odpowiedz
@Pacjent: dodatkowo niskie ubezpieczenie i koszt serwisu. Co mnie serio zaskoczyło to wnętrze - wygodne fotele, dobre materiały i bardzo obszerne. Z tyłu więcej miejsca niż w mojej 3 e91.
Jedyne co mnie drażni to widoczność z przodu przy parkowaniu nie jest najlepsza, no iże luz na za worach trzeba regulować co 50k km chyba (brak automatycznej kompensacji luzu).

My szukaliśmy wersji z automatem, wtedy auto byłoby w ogóle idealne. Ale
  • Odpowiedz
A tak ogólnie to jestem ciekaw czy będzie zainteresowanie prywatnych kupujących #samochody w Polsce. Szczerze jak patrze na polskie ceny aut sprowadzanych przez #handlarze to nie wiem jak im się to zapina skoro auta w Niemczech są droższe.

Wystawiłem auto też auto na niemieckich portalach no i zainteresowani są główne handlarze. Myślę, że przebieg 180 tys km trochę odstrasza prywatnych kupujących, a dodatkowo honda nie jest tu popularna.
  • Odpowiedz
@Kokardka_88: Cały czas próbuję tego oduczyć siostrę jazdy na niskich obrotach, żeby chociaż te 1800-2000 miała. Jeździ reno 1.2 (to coś ma wolne obroty na poziomie 600 XD)
  • Odpowiedz
@sokl: To dobry, uczciwy przebieg. U mnie jest 250 i do tej pory byl robiony tylko alternator. Ktos jeszcze bedzie mial mnostwo pozytku z tego samochodu.
  • Odpowiedz
@jajak: ale w przypadku silników benzynowych praca na niskich obrotach nie jest szkodliwa. Brak tematu nagarów czy DPF jak w dieslach.
  • Odpowiedz