Wpis z mikrobloga

@Chudzinx nie jest zła, byle nie zgnita i nie bita. Miałem okazję korzystać z jednego i drugiego silnika i oba są naprawdę bezawaryjne, przynajmniej ja na takie egzemplarze trafiłem:)
  • Odpowiedz
@Chudzinx: DOBRY wybór , wyjdź z założenia że nie będziesz tego auta remontował ( nie mówię o eksplo ) i za 5 lat go zezłomujesz , szukaj dobrego stanu , te auta raczej nie gniły jak nie były bite
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Chudzinx: 1.6 uważaj na cewki zapłonowe. Mój ojciec miał scenica z 2001 roku z tym silnikiem i nagminie padały cewki zapłonowe. Trzeba było w bagażniku wozić zapasowe dwie cewki i dorobic klucz do ich demontażu. Samochód miał od nowości ale przez problemy z silnikiem dosyć szybko się go pozbył
  • Odpowiedz
@Chudzinx Jeśli jest w akceptowalnym stanie blacharsko-technicznym, to jak najbardziej. Nawet jeśli coś się zepsuje, to części i naprawy są tanie jak barszcz
Jak masz pewny egzemplarz to bierz bez wahania, sam pewnie wiesz jak ograniczony jest wybór używanych samochodów do 5k
  • Odpowiedz
@Chudzinx To obejrzyj pod kątem rdzy, jak nie ma ognisk korozji, to sprawne Megane pojeździ jeszcze kilka lat. Pewnie i tak zaliczy wizytę w warsztacie, ale stare samochody już tak niestety mają, a ten jest przynajmniej bardzo tani w naprawach. Jak masz smykałkę do mechaniki, to większość drobnych usterek pewnie byłbyś w stanie samemu naprawić
  • Odpowiedz
@Chudzinx: To było jedno z pierwszych aut, na których uczyłem się jeździć :) Bardzo miło wspominam, już 1.4 to żwawy silnik, niskie spalanie, nawet dzis wygląda całkiem świeżo jak na ten budżet. Cześci tanie jak barszcz i nie ma problemu z dostępnością. Bierz!
  • Odpowiedz
@Chudzinx może musisz poczekać. To był popularny samochód w Polsce, nawet jako nowy z salonu. Stąd może niestety brak klimy, bo Polacy brali raczej biedawersje, ale mimo wszystko chyba bym tego szukał.
  • Odpowiedz