Wpis z mikrobloga

Mirki potrzebuje porady - moja dziewczyna kupiła wczoraj wieczorem #apple #iphone 7. Niestety był wieczór, nie otwarliśmy telefonu w sklepie. Po dotarciu do domu okazało się że przycisk home jest uszkodzony. Sklep odmówił wymiany na nowy mimo zgłoszenia w dniu dzisiejszym tego faktu jako produktu nie zgodnego z umową. Zasłonili się procedurami i telefon poleciał do ich serwisu celem weryfikacji. Dodam że sklep to #idream #idreamkrakow czyli firma reklamująca się jako premium re-seller. Po firmie 'premium' oczekiwałbym czegoś wiecej niż czekania dni na coś co kupiłem i powinno działać. Mieliście podobne przygody? Co mogę zrobić jako konsument aby szybko załatwić sprawę?
  • 9
@nofink: to nie oburzenie :) Rozumiem że jeśli prawo daje im do 14 dni to mogą z niego z korzystać. Po prostu po ludzku oczekiwałbym że sprawy oczywiste można załatwić od reki a nie kazać klientowi czekać...Ale może mam wygórowane oczekiwania ;)
@MrXavery: spoko, dzięki że pytasz. Uszkodzenie polegało na pęknięciu. Co ciekawe nie cały przycisk był pęknięty, tylko było widoczne w środku. Postanowiliśmy więc nie włączać telefonu.