Wpis z mikrobloga

@Mannaz_Isaz_Raido_Kaunan_Othala: jeśli chodzi o stary świat mroku to gry te mówiły iż są gotyckimi opowieściami o upadku. Ich mechanika zaś mówiła o tym , że są o rzucaniu samochodami. Jeśli traktujesz tą grę jak gra o rzucaniu samochodami to jest spoko, jesli chcesz grąc w jakies mroczne nastrojowe historie.
@Mannaz_Isaz_Raido_Kaunan_Othala: nie bardzo wiem jak odnieść się do tego komentarza. Problem ze starym światem mroku był taki iż gra obiecywała ci że będzie o jednym a mechanika wprost mówiła ci że gra słuzy do czegoś innego w tym konkrentym wypadku do mordowania randomowych bezbronnych swoimi pazurami w formie krinos. Żebyś mnie zrozumiał da się grać inaczej i grało się (a może nawet gra) inaczej tylko tego grania inaczej silnik gry nie
@j1mmy: No dobra.

Pomijam już to, że tę akcję poprzedził pobyt, nieudana próba ucieczki i transformacja w szpitalu, do którego moja postać trafiła po autonokaucie w tramwaju przy próbie kopnięcia szurniętego antifiarza, uciszenia growlem śpiewającego disco polo na rynku Cygana (którego potem pobili skini), zwiewanie przed policją po nieudanej próbie zhakowania reklamy ze spotem Wiary i Ojczyzny ( #pdk ) oraz bitwa z Pleśniejącym Potworem Spaghetti, w którego zepsute jedzenie w
@Mannaz_Isaz_Raido_Kaunan_Othala: Ja doskonale wiem na jakim systemie działa Wilkołak naprawdę. Co próbuję ci przekazać w tym całym moim dośc długim przekazie to to że on ów story tellingu nie wspiera. Wspiera bardziej sesje w stylu Blade mroczny łowca. Dungeons and dragons jest grą o eksploracji lochów i zdobywaniu skarbów i mechanika tej gry wspiera taką konwencję grania. mechanika Wilkołaka nie wspiera tego storytellingu o którym wspomniałeś