Wpis z mikrobloga

@Polaszkino: ja niedawno dostałam 210 funtów, od razu do prawnika bo samemu nic nie wskórasz ( ja próbowałam i dostałam po prostu odmowę). Prawnik bedzie chciał tylko detale lotu i oni już sami wszystko zrobią bo linia musi podać im liste pasażerów itd. Sprawa po negocjacjach itd wyładowała na koniec w sądzie bo linie lotnicze nie chca same nic wypłacać.
@Kashhh nie, widzę że gówno wiesz ale wypowiedzieć się musisz

Zwracasz się do przewoźnika o odszkodowanie zgodnie z WE 261/2004. Przewoźnik ma 30 dni na odpowiedź, jeśli odpowiedź będzie negatywna to uzupełniasz wniosek do ULC i oni przejmują sprawę, jeśli stwierdza że linia naruszyła prawo to stwierdzają że linia ma zapłacić, w tym przypadku większość linii płaci bo wiedzą że już nie mają wyjścia lecz jeśli linia nie zapłaci w wyznaczonym terminie
@Andczej: żeby nie było to tez chciałam przyszczedzic i tylko straciłam na czasie bo właśnie wniosek moj został odrzucony ale dali sobie na to czas żeby mi odpisać . Zapał mi z lekka minął na jakiś czas przez to tylko. Dałam sprawę do prawnika jak mi się w końcu zachciało od nowa z tym działać. I były negocjacje. Które nie przyniosły żadnego skutku. I na koniec sąd który jedyny ustosunkował się
@Kashhh powiedzieli właśnie że z przyczyn technicznych jest odwołany. A opóźnienie już prawie 3.5h. Nikt nic nie wie siedzę #!$%@? głodny. Zły jestem jak nic. Specjalnie nie jadłem bo wiedziałem że będzie kolacja na pokładzie.
@Andczej: No jak lubisz się z tym bawić tyle to tam rob żeby zaoszczędzić . Ja wolałam pójść na łatwiznę gdzie jedynym moim zajęciem było podpisanie kontraktu i podanie konta dla wpłaty kasy a wszystko inne było załatwione już za mnie.
No jak lubisz się z tym bawić tyle to tam rob żeby zaoszczędzić


@Kashhh: bawić?

żeby oddać sprawę prawnikowi i tak musisz mu to opisać, wniosek do ULC to 5 minut uzupełniania