Wpis z mikrobloga

Ostatnia minuta lotu przed dzisiejszą katastrofą lotu JT610.
Boeing 737 MAX 8 o numerach PK-LQP latał od sierpnia 2018.
Piloci w poprzednim locie zgłaszali nieścisłości w odczytach prędkości podawanych na instrumentach pokładowych,
technicy dopuścili samolot do kolejnego lotu.
#flightradar24 #jt610

https://www.flightradar24.com/data/flights/jt610#1e5ff318
https://www.flightradar24.com/blog/flightradar24-data-regarding-lion-air-flight-jt610/
Pobierz L.....m - Ostatnia minuta lotu przed dzisiejszą katastrofą lotu JT610.
Boeing 737 MA...
źródło: comment_QbhQfvjyX3KTuoF3MaF80X1IPTKpw6uw.jpg
  • 7
@Line-Storm: wydaje mi sie ze lecieli zbyt szybko, 340 wezlow na 5 000 stóp to za dużo, przez co samolot mogl sie rozpasc w powietrzu. Piloci niczego nie zauwazyli bo predkosc mogla byc falszowana niedzialajacymi instrumentami.
@kameleon321 to co szło do transpondera mogło iść z wadliwego systemu i ta prędkość nie jest prawdziwa. Oczywiście pod warunkiem że faktycznie było coś z odczytem prędkości.