Wpis z mikrobloga

@akrylko: ja nie wiem, tyle lat wysyłam tym badziewiem, i jakoś nigdy nie mialem klopotu, lrn in2 pakowanie ( ͡° ͜ʖ ͡°) alzo sprobuj DHL czy UPS i ich zostawiania paczek pod wycieraczką albo u fryzjera xD
po prostu do inpostu trzeba pancernie pakować i to wszystko ( ͡° ͜ʖ ͡°) + pisanie z studenciakiem na peju napewno pomoże
via Android
  • 0
Uspokajam wszystkich. Z nimi próbowałem na każdy sposób. Dzwonienie, pisanie i stwierdzam że poprostu srają na klienta. Skoro według ich infolini powinienem zapieprzać 100 km do reklamacji paczki wartej 30zl to chyba jest ostra przesada i tyle.
via Android
  • 1
@kolorowe_jarmarki
@dryleq
@mroz3 nie rozumiem was, macie spaczone myślenie - dają taki kanał kontaktu, piszą że konsultant odezwie się w ciągu 24h to co w tym złego że korzystam z tej opcji. To świadczy o nich a nie o mnie. Jak by napisali "skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo" to jeszcze rozumiem. Wiem że to trochę naciągane ale porządna firma moim zdaniem dba o takie rzeczy.
@akrylko: postaw się na miejscu konsultanta obsługującego ten kanał kontaktu,
nie podałeś podstawowych informacji tj. data/czas/lokalizacja/numer przesyłki,
jakiej odpowiedzi oczekiwałeś po tym bibabubu chlip chlip?