Wpis z mikrobloga

Witam mam problem z laguna 2, chcialem odpalic autko, wlozylem karte, bieg na luz, sprzeglo i kliklem start i nic, pojawilo sie jakies buczenie, zegary sie podnosily i opadaly i przewijaly sie jakies bledy. Na obydowch kartach jest tak samo. Przez chwile nawet nie dalo sie nawet zamknac auta. Jak karty byly wyjete to caly czas cos buczalo w okolicach akumulatora ale przestalo. Co jest nie tak?

#renault
#renaultlaguna
#samochody
#motoryzacja
#laguna
#mechanikasamochodowa
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MiTeK002: Jaki silnik? Benzyna/lpg/klekot? Wpierw bym się wpiął w kompa, ale jak nawet nie kręci to problem będzie z elektryką/stacyjką a nie pod maską. Tytuł królowej nie jest nadany przypadkowo.
  • Odpowiedz
@MiTeK002: Wszystko, to laguna, tam się sypie dosłownie wszystko. Od systemów bezkluczykowych, po sterowniki, wiązki, przekaźniki etc itd. Napraw to, sprzedaj, zapomnij i nie wracaj do tego auta, to najlepsze co możesz zrobić. Poczytaj tematy w google, milion usterek i zawsze inna przyczyna.
  • Odpowiedz
@MiTeK002: Opis brzmi jak rozładowany akumulator. Przytargaj jakieś auto, podepnij dobre kable rozruchowe i próbuj wtedy.
@Crow7422: Tak jak zwykle piszesz z sensem, tak tutaj d-------ś. Odpalanie na pych? Chcesz, żeby gościowi urwało pasek? A Laguna 2 świruje tylko przed liftem, poliftowa już ma w zasadzie całkowicie ogarniętą elektrykę, poprawili nieco 1.9 dCi i wyrzucili ten żałosny 2.2 dCi na rzecz opracowanego wspólnie z Nissanem 2.0 dCi, który
  • Odpowiedz
@Pangia: Uświadom mnie dlaczego odpalając na pych ma się urwać pasek, chętnie dowiem się czegoś nowego. A awaryjność laguny II jest ogromna nie ważne z jakim silnikiem, i najczęściej właśnie elektryka w nich świruje.
  • Odpowiedz
@Crow7422: Od lat mówi się, żeby nie odpalać auta na pych, bo może dojść do przeskoczenia lub zerwania paska i uszkodzenia zaworów (nie jesteś w stanie kontrolować tego, jak kręci się wyłączony silnik z zapiętym biegiem, więc to, czy niczego w nim nie pobije, gdy zaczniesz go kręcić rozrusznikiem to loteria, bo nie projektuje się silników do takiego sposobu ich uruchamiania), a dla ciebie to jest coś nowego?
  • Odpowiedz
@Pangia: Dokładnie tak jest to dla mnie coś nowego, bo to kolejne urban legend. Rozrusznik obraca kołem zamachowym, czym się różni według Ciebie odpalanie na pych? W jaki sposób rozrząd ma być bardziej obciążony przy takim uruchomieniu? Co ma w silniku się pobić? W jaki sposób?
  • Odpowiedz
@Pangia: No trudno żeby ktoś produkował auto które standardowo się rozpycha, więc argument jest inwalidą. Napisałem gdzieś żeby odpalał tak zawsze? Czy może zrobiłem to w celu wykluczeniu części usterek?
Jakby odpalił odpały by przyczyny takie jak uszkodzony rozrusznik/jego przekaźnik/masa silnika etc. Jak nie odpalił to wiadomym jest że problem najprawdopodobniej leży w elektryce np immo.
  • Odpowiedz