Wpis z mikrobloga

Studiuję informatykę, jestem na 1. roku. Jednak mam problemy już na samym wstępie praktycznie z każdego przedmiotu, podczas gdy większość ogarnia. Cała rodzina zachęca mnie do tego, żebym został chociaż ten 1. semestr, podszedł do egzaminów i z tego wszystkiego kompletnie nie wiem co mam robić. Pytam się więc osób postronnych. Czy warto dalej brnąć w te studia informatyczne, jeśli na razie mnie to nie jara, nie mam pasji, trudno mi przychodzi zrozumienie pewnych rzeczy, jakoś nie chce mi się przy tym siedzieć, czy może to lenistwo i powinienem się wziąć w garść?
#studbaza #studia

Rzucać studia?

  • Tak, im szybciej tym lepiej, pomyliłeś kierunki 40.6% (26)
  • Nie, poczekaj do sesji, sprawa się sama rozwiąże 59.4% (38)

Oddanych głosów: 64

  • 12
  • Odpowiedz
@kreatywnylogin: weź się w garść, jak studiujesz dziennie, to masz masę czasu na przemyślenia, ale pamiętaj, ze jak teraz opuścisz te studia, to masz rok w dupę.. o ile się sam nie doksztalcisz, to rok w dupę i rok później będziesz miał inżyniera.
Co prawda słabo, ze to Cię kompletnie nie kręci, ale spróbuj się ogarnąć i zaliczyć 1 sem.
I szukaj czegoś, co Cię pasjonuje.
  • Odpowiedz
@kreatywnylogin: niby wiem, że to tylko 1. rok, że tylko tak straszą, no ale przy jakiś trudnych, zawiłych rzeczach wymiękam, na wakacjach chciałem się poduczyć programowania, no ale brak zapału i chęci, maturę zdałem bardzo dobrze, ale informatyki nigdy tak de facto nie uczyłem się, teraz kompletnie nie mam pomysłu, czy zagranica, czy prawko na kierowcę czy praca w zawodzie, czy podróże za oszczędzony hajs, czy własna firma, jestem całkiem #!$%@?,
  • Odpowiedz
@kreatywnylogin: sam musisz wiedzieć czy cie to kręci, jeśli nie to zmień jak najszybciej kierunek lub całkowicie zrezygnuj.. Nie ma sensu wbrew sobie robić czegoś, bo nigdy nie będziesz dobry w czymś co cie kompletnie nie interesuje
  • Odpowiedz