Aktywne Wpisy
Kopyto96 +345
Ten typ to fenomen xD Wrzuca kilkanaście filmów w miesiącu, za każde lekko ponad milion wyświetleń, zbija pewnie grube siano przy takiej ilości i monetyzacji, a po prostu recenzuje obiektywnie żarcie. I to z reguły takie proste żarcie. I to jest proszę Państwa NISZA. On się w nią wbił.
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
daeun +73
Tatuaż jest fajny. Tak. Gdy masz naście lat, fiu-bździu w glowie, a Twoje życie to głównie impreski w towarzystwie YOLO koleżanek. XD
Pózniej przychodzi etap stabilizacji, z biegiem lat stajesz sie żoną, pozniej matką i dorabiasz się wnuków. Wtedy zaczynasz zauważać że ten czaderski motyw wilka, który był taki COOL w 2002 roku srednio już pasuje Tobie jako babci i kobiecie na stanowisku.
Zaczynasz wiec, podobnie jak Ewelina Lisowska, mysleć nad laserowym
Pózniej przychodzi etap stabilizacji, z biegiem lat stajesz sie żoną, pozniej matką i dorabiasz się wnuków. Wtedy zaczynasz zauważać że ten czaderski motyw wilka, który był taki COOL w 2002 roku srednio już pasuje Tobie jako babci i kobiecie na stanowisku.
Zaczynasz wiec, podobnie jak Ewelina Lisowska, mysleć nad laserowym
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/najdrozszy-en57-w-historii-dotarl-do-olsztyna-89139.html
Of kors hajs z Unii był, drodzy wyborcy.
#olsztyn #kolej #polregio #pociagi #pociagiboners
Kibel to koronny przykład "jak z niczego zrobić coś".
@Baron_Al_von_PuciPusia: To chyba nie jest dużo jak za pociąg? Ile kosztowałby nowy skład, nie kilka razy tyle?
Tyle że nowy pojeździ 30 lat, a kibla po 10 juz trzeba wysłać do huty,
@Karatte: skąd wziąłeś te kwotę? Z przetargów wynika raczej 70-80 mln
22 mln z pierwszego lepszego przetargu tegorocznego (co by było aktualne) - dostawa dwóch 4-członowych EZT do woj. świętokrzyskiego
żadne udziwnienia typu rolety czy WiFi nie naprawią tego.
jaki w tym sens ekonomiczny to chyba każdy potrafi się domyślić: modernizacja taboru to polityka bardzo krótkowzroczna, nierzadko okazuje się iż w perspektywie kilku lat lepiej było dopłacić na nowy pociąg bo zmodernizowany często się psuje.
Przykład to 14 3-członowych nowoczesnych Impulsów z usługą utrzymania za 266 milionów. To niecałe 20 mln sztuka.
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/jaki-jest-nowy-impuls-2-dla-lka-zdjecia-87501.html
Nie bez powodu zresztą wrzuciłem akurat takie, a nie inne zdjęcie. Pokazuje ono jedną z największych słabości modernizacji kibli, to ciągle wysokopodłogowa kupa.