Aktywne Wpisy
Bubsy3D +326
Ja 173cm wzrostu. Zakolak. Wątłej budowy fizycznej. Dziś wróciłem z mojego kołchozu po nocnej zmianie. Pracuje tam od... w sumie od kiedy pamiętam. To miała być moja pierwsza "prawdziwa praca" i odskocznia do lepszej. Zarobki chłopskie, polskie. Mieszkam z rodzicami. W zasadzie na wynajęcie pokoiku, by starczyło. Kawalerki już słabo. Mam swój pokój więc po co. Dokładam się do opłat. Auto też mam! Srebrny golf V 1.4 LPG. Jak go kupiłem bardzo
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Mireczki potrzebuję Waszej pomocy! Jestem studentem 2 roku na kierunku teleinformatyka. Tak jak kierunek bardzo mi się podobał, tak na samych studiach straciłem jakiekolwiek zainteresowanie i pasję w tej dziedzinie. Jakoś pierwszy rok wytrwałem, nawet z całkiem dobrymi ocenami. Niestety teraz poziom trudności znacznie wzrósł. Są przedmioty, które są miłym zaskoczeniem i nawet mnie zainteresowały. Chodzi o te związane z routerami, światłowodami itd. Niestety na tym kierunku też nas katują z programowania. Nigdy nie byłem w tym dobry i nigdy nie marzyłem o zostaniu #programista15k Jak się ogarnąć w tej dziedzinie, żeby to na lajcie zdać? Właśnie zaczęliśmy programowanie obiektowe w C++, z grubej rury. Studiuję dziennie oczywiście.
Problem jest taki, że nie mieszkam w mieście, gdzie studiuję tylko codziennie dojeżdżam autem na uczelnię i wracam do domu. W jedną stronę zajmuje mi to +/- godzinę. A więc nie biorę udziału w żadnych kołach naukowych, żadnych dodatkowych wykładach itd. Robię swoje, wracam do domu i tam się trochę pouczę, jak będę miał w ogóle na to czas, bo w tygodniu zdarza mi się trochę popracować, trzeba jeszcze iść na siłownię...