Wpis z mikrobloga

@bajdo: No właśnie, nasi urzędnicy wybierają tylko proste rozwiązania, byle się specjalnie nie wysilić, c--j tam z ludźmi i całym światem dookoła
  • Odpowiedz
@lhotse89 @FilusN mistrzowie budownictwa, szkoda że zapominacie, a właściwie nie pomyślicie o tym, że więcej ludzi i więcej sprzętu = wyższy koszt, nie jesteśmy Chinami żeby rzucać kasą na lewo i prawo, a wydanie na ten odcinek kilka razy więcej kasy będzie skutkować brakiem innych inwestycji i jeczeniem ile to za dużo miasto wydalo bo przecież w ..... wydali mniej

@Antidotum119 nie ma sensu, nie zrozumieją, taki kraj, każdy
  • Odpowiedz
@Andczej: no wybacz, ale póki co większość twojej argumentacji opiera się na tym że jesteś ekspertem a cała reszta to amatorzy którzy nie wiedzą co mówią:D

to może mi wytłumacz chociaż taki błahy przykład z dzisiaj, czemu objazd przez Lea w miejscu w którym łączy się z Alejami został zawężony do jednego pasa? Rozumiem że tak być musi i my nie-budowlańcy nie musimy rozumieć, dlaczego na jednym zielonym przejeżdża 2x
  • Odpowiedz
@lhotse89

tym że jesteś ekspertem a cała reszta to amatorzy którzy nie wiedzą co mówią:D


Nie, choć po tym co piszesz to widać że nie masz pojęcia o tym i rzucasz tylko puste hasła które powtarza większość
  • Odpowiedz
@Andczej: No to chyba nie do końca puste hasła skoro zwraca na nie uwagę co druga osoba obserwująca ten remont. I przytoczyć tu mogę więcej takich debilizmów, nigdzie przy tym nie negując specyfiki branży budowy dróg. A jak dalej uważasz że puste, to podjedź sobie jeszcze na Głowackiego, gdzie dalej jest ruch wahadłowy mimo że na około 100 moich przejazdów tamtędy w ostatnich tygodniach nigdy nie widziałem żeby cokolwiek się
  • Odpowiedz
na nie uwagę co druga osoba obserwująca ten remont


@lhotse89: popatrz, a na metro zagłosowała większość, choć gdyby przedstawić im plusy i minusy to osoby myślące powinny odrzuć pomysł metra, niestety ludzie się nie znają pojawia się u nich "wydaje mi się więc tak jest"
  • Odpowiedz
@Andczej: no popatrz, ale mówimy w tym wątku o realnym remoncie który można zobaczyć na ulicy i przez okno i o realnych ludziach którzy mają oczy i mózg. Chyba że jesteś z tych którzy uważają że aby rozmawiać o kosmosie trzeba być astronautą.
  • Odpowiedz
@lhotse89: nie zrozumiałeś widzę tego co napisałem, choć w samej końcówce jest wyjaśnienie tego

dobrze to wyjaśniła @Antidotum119, ludzie chcą remontu w tydzień choć nawet nie widzą co jest inwestycją i co się na nią składa, ale 'wydaje im się że da się inaczej więc tak musi być'
  • Odpowiedz
A jak dalej uważasz że puste, to podjedź sobie jeszcze na Głowackiego, gdzie dalej jest ruch wahadłowy mimo że na około 100 moich przejazdów tamtędy w ostatnich tygodniach nigdy nie widziałem żeby cokolwiek się tam działo.


@lhotse89: Głowackiego to inwestycja odrębna, prowadzona przez PKP PLK
  • Odpowiedz
@Andczej: strasznie generalizujesz, nadinterpretujesz i osądzasz. Ludzie punktują absurdy i zaniedbania, dzielą się obserwacjami a nie gdybają. Gdzie tu dostrzegasz jakieś "wydaje mi się"?

I jaki ma związek kto prowadzi inwestycje? To jawne zaniedbanie urzędnicze, nic tego nie usprawiedliwia nawet gdyby Głowackiego leżała w sąsiednim powiecie, a tym bardziej to kto realizuje inwestycje.
  • Odpowiedz
I jaki ma związek kto prowadzi inwestycje? To jawne zaniedbanie urzędnicze, nic tego nie usprawiedliwia nawet gdyby Głowackiego leżała w sąsiednim powiecie, a tym bardziej to kto realizuje inwestycje.


@lhotse89: Właśnie to kto prowadzi inwestycję jest tutaj kluczowe, PKP PLK jest tutaj inwestorem i przez to miasto nie ma nic do gadania ponieważ (tu skrót bo aby to wyjaśnić to brakłoby kartki A4), na mocy ustaw/przepisów jeśli robione jest coś
  • Odpowiedz
tak można odebrać twoje wpisy i innych ludzi


@Andczej: No coś chyba nie do końca, bo z każdą wiadomością dodaję kolejne argumenty, a ty wybiórczo do tej pory może odniosłeś się do dwóch resztę zbywając na zasadzie "co ty tam wiesz"
  • Odpowiedz