Wpis z mikrobloga

#zalando którego jestem wieloletnią klientką przypuszczalnie, żeby mnie ukarać za kilka reklamacji towaru, które musieli mi uznać, postanowiło pokazać mi, że jestem klientem „non grata” i zablokowało mi płatności za pobraniem. Prawdopodobnie nie jestem jedyną klientką którą to spotkało. Po interwencji telefonicznej pani na infolinii mętnie tłumaczy, że to jakiś mityczny system losowo przyporządkowuje sposoby płatności do klientów i nie może tego zmienić. Wow Zalando poprostu wow! Założyłam fake konto na przysłowiowego Pimpusia Sadełko i voila- płatność pobraniowa dostępna. Zalando ufa bardziej fake klientowi niż komuś, kto przez wiele lat kupował i zawsze regulował należności. Pomóżcie wykopać Mireczki, bo mi z nerwów na ten oszukaństwo sklep zaraz żyłka pęknie. #kiciochpyta #oszukujo
  • 114
@kirk85: normalni to nie zajęci? Studiuję dziennie a potem #!$%@? w prywatnej szkole. Wracam do domu o 22. Ciężko o jakieś galerie orwarte. Zazdro że taki z ciebie galerianin I do tego normalny
@lenamilena: A potrzebne jest to konto do czegoś? Jak nie to czemu nie możesz założyć innego? Znając życie to zablokowali tylko konto, a nie cały adres, bo korpoludki nie działają logicznie. Założenie nowego konta to tylko kawałek p*erdolonej godziny, a zachowujesz się, jakby krzywdzili Twoją matkę. Idę się odlać, bo nie mogę na to patrzeć Grucha.
  • 0
@lenamilena 5. Od początku czyli 10 lat?
2. A gdzieś jest napisane że zawsze masz mieć płatność przelewem ( takim czy innym ) ?
Przy okazji dlaczego uzylas tagu oszukują ? Kto i gdzie cię oszukał ?