Wpis z mikrobloga

@gkw_: oczywiście najlepiej piątek 17:00 deploy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Vinniczek: To oczywiście zależy od systemu, bo jak CRM to pewnie klient się zorientuje, ale jak ma jakiś swój serwis dla userów to łańcuch chyba zaczyna się od userów. Też część osób ma pokonfigurowane usługi jak New Relic czy Sentry i o takie opcje też pytałem :D

@Frogof: XD
@Dyktus: a nie macie false flagów? U nas takie systemy miały największy problem z kalibracją + nie pokrywają w 100% możliwych fuckupów (niestety na własnej skórze przetestowane). A setry wpięte zarówno backend jak i frontend czy jak? :D
@to_znowu_ja: no na wewnętrznych korpo to ok. Przykładowo w mobilce w sklepach da się ustawić lucky strike, bo jedna negatywna recenzja może nic nie znaczyć, ale 3 w ciągu godziny to już lucky strike :D taki feedback od userów

@Dyktus: No właśnie z takimi zabawkami jak sentry mieliśmy problem, bo potrafiły dostawać świra od byle błędu, a przykładowo w mobilce to się zdarza - trzeba to nadzorować i trzymać blisko
@xetrov: Dobra, nvm, już doczytam. My KPI na mobilce mamy standardowe - C+ANR FU (rozwinięcie CFU) per week i trzymanie się powyżej 99.5% to już niezły wynik, ale nadal przy dużej skali pojedynczych błędów potrafi być. Co do agregacji to widzę w tym potencjał, ale u nas były problemy z kalibracją.
@xetrov: U nas zobaczyli pieniądze jak #!$%@?ła się mikrousługa na 16 goodzin. Wtedy łatwo się liczyło kasę, która poszła w błoto ( ͡° ͜ʖ ͡°), chociaż fakt faktem bez takich przykładów ciężko przeliczyć wszystkie straty na kasę.