Wpis z mikrobloga

@kosti9191: Niestety sprawa była nieco pilna i nie mogło to czekać, przerwa nie trwała natomiast długo. Aktualnie wszystko powinno działać poprawnie.
  • Odpowiedz
@kosti9191: Problem jest niestety dużo bardziej złożony. Po zakończeniu działań prześlemy stosowną informację w systemie zgłoszeń. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Odpowiedz
@webh: To jest kpina - robicie sobie "konserwację" o godz 23:00 bez poinformowania klientów, po zgłoszeniu ticketu dowiaduję się, że wszystko potrwa max do północy. Wchodzę dzisiaj na monitoring i strona praktycznie cały czas od tego momentu nie działa (między 8:00 a 10:00 jedynie było ok). Podobny przypadek miałem w hostingu grupy ADWEB i wiadomo jak to się skończyło... Mam nadzieje, że szybko się uporacie z tą awarią, bo nie
  • Odpowiedz
@kosti9191: robimy rebuild baz, aby można było zakładać nowe i abyśmy mogli przywracać te które jeszcze nie zostały przywrócone, za niedługi czas wszystko wróci do normy
  • Odpowiedz