Wpis z mikrobloga

Mirko pomocy!
Moja różowa szuka nowego auta, obecnie ma wielkie problemy ze swoim obecnym samochodem i przyszedł czas na wymianę. Problem jest taki, że o ile praktycznie we wszystkim jestem jej w stanie pomóc, o tyle jeżeli chodzi o auta jestem totalnym leszczem i chyba na niczym nie znam się mniej niż na motoryzacji. A bardzo chciałbym jej pomóc w szukaniu, więc podkradłem od niej jakie tam ma wymagania co do tego auta i może komuś z Was rzuci się w oko coś co moglibyście mi podesłać? Więc wspomniane wymagania:
- grupa VW lub renault
- benzyna
- najchętniej kombi
- rocznik 2010 lub młodszy
- max 170 tys. przebieg
- nie czerwony
- no i żeby miał fajne wyposażenie i nie był bity
- budżet max 30 tys. zł.
- najlepiej nie za daleko od #zielonagora

Będę bardzo wdzięczny za jakiekolwiek sugestie, a jeżeli dzięki któremuś z Was różowa kupi auto to wyślę tej osobie flaszkę na mój koszt (ʘʘ)
#motoryzacja #samochody
  • 6
  • Odpowiedz
@lubie-grzyby-ale-one-nie-lubia-mnie A co za stare auto posiada, które jest takie problematyczne? Nikt raczej nie poda wam linków do konkretnych aut bo prawdy o każdym samochodzie dowiadujesz się na miejscu. Taka niestety jest prawda...

P.S. a co jeśli kupi auto z polecenia wykopka i później się spieprzy silnik i remont za 10k :D?
Trzeba wtedy oddać te flaszkę
  • Odpowiedz
@krissrusz: VW golf combi w dieslu - cały czas ma problem z filtrami, średnio raz w tygodniu musi jechać na trasę koło 50-60 km żeby przepalać to gówno. To wiem, a czy coś tam się jeszcze dzieje to nie jestem pewien, to jest to najbardziej uciążliwe.
  • Odpowiedz