Wpis z mikrobloga

@Wloczykij2: Jakie auto? Możesz sobie łatwo policzyć, pierwszy wariant to zakładając, że po 3 latach masz 40% utraty wartości to auto sprzedajesz za 120 000zł (cena startowa 200k). Koszt użytkowania przez 3 lata upraszczając to 80k.

Drugi wariant to:
1) Nie dostaniesz wykupu 60%, zapomnij
2) Przy wykupie 40% koszt przez 3 lata to 120 000zł.
@Wloczykij2: Tak duży wykup przy klasycznym leasingu operacyjnym jest raczej nierealny. W takim wariancie zainteresuj się rzeczami pokroju Audi Perfect Lease, VW EasyDrive, Opel DrivePlan itp., gdzie spłacasz tylko utratę wartości auta i często masz wliczone ubezpieczenie oraz przeglądy.
@selenita66: @selenita66: dzięki Panowie, nie znam się na tym, wiec ten wynajem tez wchodzi w grę. Po prostu chce to zrobic tak, żeby najmniej na tym stracić, jak rata będzie wyższa, ale całościowo taniej to czemu nie.
Tak teraz reklamują to, żeby wziąć, a po 3 latach wymienić na nowy model. Dlatego tak pomyślałem.
@Wloczykij2: Jak nie masz kogoś konkretnego do kupienia to się nie #!$%@? w wykup i sprzedaż bo szkoda czasu i nerwów. Lepiej po prostu oddać i wziąć nowy.
Ja biorę leasing na 6 lat z wykupem tylko po to że potem to auto córce którejś dam
@ojaadaj20: Okejka. Tylko, dopiero robie rozeznanie w tym, wiec nie traktuj tego zobowiazujaco, jednak jak bedziesz miec dobra oferte to po co mam szukac, gdzie indziej jak moge wziac u Ciebie :)
Zatem przygotuj prosze dla auta za 180k brutto na 3 lata i wplacie 20% w wariantach z wykupem za 1%, bez wykupu oraz taka, gdzie bedzie najnizsza rata miesieczna :)
@Wloczykij2 po nipie blokujemy klienta, żebym ja mogła to obsługiwać i nie zabrał Cię inny handlowiec z Polski. Dodatkowo od razu wiemy z jakiego regionu Polski jesteś, jak długo masz działalność i parę przydatnych informacji, które są w ceidg.