Wpis z mikrobloga

@Anteuke: szkoda trochę że pominąłem zupełnie kwestie silników czysto frameworkowych - takich gdzie pisze się wyłącznie kod w oparciu o pewnie biblioteki (jak choćby dosc popularny LibGDX) ale i tak fajny artykuł na początek :)
  • Odpowiedz
  • 0
Ja się nakręcam na Unity żeby spróbować swoich sił robieniu gier. Na programowaniu się nie znam ale od czegoś zacząć trzeba.
  • Odpowiedz
@Anteuke: Jako półdev pracujący w php/laravel po godzinach ostatnio myślałem, by zrobić jakąś gierkę w PHP na wzór Plemion. Myślę, czy w ogóle przerzucić się na zupełne inne technologie, jakieś Unity/c#. Robienie gierek zawsze wydawało się ciekawą perspektywą dla mnie. Na pewno lepszą niż robienie jakichś CMS'ów albo modułów księgowych
  • Odpowiedz
@koira: jeśli gra typu Plemiona to jest właśnie to co chciałbyś zrobić to IMO nie ma sensu, zeby przerzucać się na unity na kiju. Ciśnij w PHP i będzie zajebiście
  • Odpowiedz
@powaznyczlowiek: masz rację, ale wtedy ta lista musiałby się stać naprawdę długa. Poza tym nastawianie się na taki jeden framework może być trochę ryzykowne, bo potem masz często problemy z portowaniem i trzeba grę przepisywać z inną biblioteką, czasem nawet językiem.
  • Odpowiedz
bo potem masz często problemy z portowaniem


@Anteuke: jakim portowaniem? ( ͡° ͜ʖ ͡°) takie silniki, podobnie jak Unity, dostarczają listę OS, na których możesz odpalić napisany kod gry i znasz tę listę jeszcze przed wyborem rozwiązania
  • Odpowiedz