Wpis z mikrobloga

#psy

chciałem zrobić zwrot na zooplus:

Szanowny Panie,

bardzo dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Pragniemy poinformować, że zwrot produktu nie jest konieczny.

Produkt ten może Pan oddać do pobliskiego schroniska lub organizacji działającej na rzecz zwierząt.

Potwierdzamy wykonanie przelewu zwrotnego w wysokości xx.xx PLN na podane przez Pana konto bankowe.


w sumie jestem w szoku
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@helmutkoll: Zooplus zazwyczaj tak właśnie robi. Duży sklep, do tego niemiecki, więc ich stać ;)


@Zaff: a, a jak poprosiłam o dodanie czegoś do już złożonego, ale jeszcze nie wysłanego zamówienia jako łączenie, albo dodanie promocyjnego kocyka, bo spełniałam warunki na jego otrzymanie, a nie wiadomo jakim cudem nie dodał się do koszyka przy składaniu zamówienia, to mi się kazali cmoknąć w pompkę ( ͡° ʖ̯
  • Odpowiedz
  • 3
@matra: A kod na gratisy wpisywałaś na pewno poprawny? Ja już mnóstwo gratisików zgarnęłam, łącznie z kocem i jeszcze nigdy problemu z tym nie miałam ;)
  • Odpowiedz
@Zaff: wiesz co, przeszłam do podsumowania koszyka, zorientowałam się, że nie dodałam koca, 'wróciłam' po koc, wpisałam kod i przeszłam dalej nie patrząc na podsumowanie, a koca nie było. Nie mam pojęcia jakim cudem, bo tu kluczowy jest fakt, że ja po ten koc przed podsumowaniem WRÓCIŁAM xD i #!$%@? xD
W sumie to smuteczek, bo cieszyłam się jak cholera, bo właśnie taki koc był mi wówczas bardzo przydatny i
  • Odpowiedz
@matra: To lipa :/ Zwłaszcza, że to brzmi jak błąd na ich stronie, to jeszcze powinnaś gratis dostać, że im buga zgłosiłaś, bo najwidoczniej mają słabych testerów ;-).
A tak jeszcze narzekając na zooplusa, to ostatnio fundacje bardzo ich obsmarowywują, bo dla wielu fundacji cofnęli rabat, który mieli wykupiony, bo stwierdzili, że to podchodzi pod zamówienia hurtowe, a rabat mogą mieć tylko ludzie, co dla siebie osobiście kupują :x.
  • Odpowiedz
@helmutkoll: niektóre inne sklepy też mają taką politykę, kiedyś zamówiłem 13kg paczkę orijen i się okazało po otwarciu że w środku mnóstwo pleśni i robaki to mi odpisali że zwrócą kasę ale żeby karmy nie odsyłać, tylko właśnie zanieść gdzieś do schroniska. Panie na paluchu były bardzo zadowolone, 13kg starczy dla naprawdę wielu piesków.
  • Odpowiedz
@helmutkoll: obsługę mają niezłą, ale ostatnio jak dostałem połamany drapak dla kota to kazali odsyłać. A jak wysłali dodatkowo jakieś kości dla psa, których nie zamawiałem to też napisali, że mogę sobie zostawić.
  • Odpowiedz
@helmutkoll: też z zooplusa korzystam i bardzo na plus wszystko, ale wrzucanie takich statusu na wykopie to proszenie się, by tutejsza cebula zaczęła ich jawnie okradać rzekomymi zwrotami. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz