Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Co jest tak genialnego i wychwalanego w Shadow of the Collosus? Kupiłem to kiedyś na promocji za 69 zł, wziąłem się teraz za to, jestem chyba po 4 kolosie i nie rusza mnie ta gra w ogóle. Sterowanie dupne, sama gra jest wolna bardzo, walki jak narazie nie sprawiają trudności. Skąd ten fenomen? #ps4
  • 22
@GammaButyrolakton: Przeszedłeś Soulsy? Imo po prostu liznąłeś system walki i stąd ten wniosek. Też tak myślałem, ale po ~35h (serio xD) gry w końcu odkryłem jak głęboki i satysfakcjonujący ten system jest.

@Matt3rs: Głównie Klimat + ciekawa fabuła. Grałeś może w Journey? Tam jest to samo xD
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Anthermil: przyznam że świat jest fajny i te bossy wyglądają nieźle, ale po przejściu całej serii soulsborne, kilkudziesięciu h w Monster Hunterze jakiś ten SotC mnie trochę zawiódł. Wziąłem to bo pamiętam za lebka chciałem w to zagrać na PS2 ale niestety nie powodzilo się tak żebym w tamtych czasach PS2 miał, to chciałem teraz nadrobić :P przejść przejdę, ale nie wciągnęła mnie tak żebym nie mógł się oderwać
@Matt3rs: Ocena tej gry jest bardzo subiektywna, wiadomo że każda ocena jest siłą rzeczy bardzo subiektywna. Ale w przypadku tego tytułu to jest podkręcone do 11 xD Dla mnie jest wybitna tobie się niepodoba. To samo jest w przypadku: Journey, Fire Watch czy Inside które są dla mnie rewelacyjne, ale już Limbo którym masa osób się zachwyca do mnie nie trafiło xD

@GammaButyrolakton: Tak lepiej pograć w jeden wybitny tytuł,
@Anthermil: Soulsy nie są trudną grą.

Tak działa niestety twoja głowa, człowiek się przyzwyczai do każdej rzeczy jeżeli będzie w kółko ją wykonywał. Na tej samej zasadzie działały właśnie mmo by uzależnić gracza, tylko tam jeszcze było to nasilone przez czynnik ludzki. Jestem w stanie zrozumieć że może się podobać styl graficzny gry, jej lore (bo fabułą tego nie nazywajmy) ale to jest niestety, dla mnie przynajmniej, za mało. Ja np.
@Anthermil: http://whatifgaming.com/dark-souls-review-the-failure-of-game-design o tutaj jest bardzo dobre podsumowanie.

Pokonałem nito, z 2-3h pograłem w dwójkę. Nie, nie są trudnymi grami. Czasami jak patrzałem na dyskusje na forach zastanawiałem się czy ta gra nie jest stworzona tylko po to żeby casuale mogły się chwalić w jaką trudną grę nie grają, a dla każdego kto tej gry nie lubi pewnie jest za trudna.

Tak, umiera się często. O trudności gry świadczą inne elementy
@GammaButyrolakton: Ja mam delikatnie mówiąc inne zdanie na temat tej gry. IMO najlepszym argumentem przeciwko temu, że ta gra to tylko festiwal jarania się "hardcorowością" dla casuali jest dosyć rozwinięta scena online i turnieje walk w niej organizowane. Gdyby system walki był słaby, raczej tak duża grupa osób nie próbowałby doskonalić swoich umiejętności i buildów postaci, nie?

Tak, umiera się często. O trudności gry świadczą inne elementy niż robienie jej na