Wpis z mikrobloga

Poziom obsługi w firmie #orange to jakaś istna porażka. Przedłużyłem umowę, za pierwszym razem dostałem inny telefon niż zamówiony, wysyłka na inny adres niż prosiłem, a dodatkowo jeszcze nie zgadzał się okres trwania umowy oraz adres na fakturze. Po reklamacji udało się umowę anulować.
Dzisiaj chciałem przedłużyć ją ponownie tym razem z telefonem na jakim mi zależy. Dwóch różnych konsultantów powiedziało mi, że nie mogę dokonać przedłużenia z taką ofertą jaką miałem. Co więcej mając internet światłowodowy w pakiecie z TV nie jestem osobą upoważnioną do skorzystania z Orange Love ¯\_(ツ)_/¯ (podobno to dlatego że od TV nie mogę odliczyć vatu :D)Na szczęście za trzecim razem trafiłem na ogarniętą osobę, która potrafiła przedłużyć ze mną umowę na takich samych warunkach jak być poprzednia. @OrangeEkspert jak wy szkolicie ten swój personel?

Taguje jeszcze #januszebiznesu, bo tak mniej więcej wygląda u Was obsługa klienta biznesowego
  • 2
@djbbl: Ja pracowałem 2 miesiące w orange na słuchawce. Tam jest ogromna rotacja... z mojej grupy było 2 pracowników, którzy stażem byli dłużej niż rok. Przez te 2 miesiące z rekrutowali 8 pracowników do mojej grupy i żaden z nich nie wytrzymał 2 tygodni xd