Witam, potrzebuje małego naprowadzenia w Unity. Mam 3 sześciany, chciałbym poruszać nimi klawiszami w dwóch kierunkach (góra / dół ) o maks x stopni. Tylko, że czerwony powinien obracać się względem niebieskiej kropki a ten drugi względem żółtej (taki jakby staw - ruchome połączenie).
Jestem totalnie newbie w unity a wiem, że na 100% gdzieś na necie jest od tego tutorial bo to podstawy. Naprowadzi mnie ktoś jak znaleźć rozwiązanie?
@czarnyzawias: ustaw pivot między łączeniami (pusty game object), podepnij obiekt do niego i obracaj pivotem za pomocą kodu, gdzie wartości min max określisz w mathf.clamp lub zwykłym if (x <= wartMax || x>=wartMin) { MetodaObrotu() ;}
Chciałbym oficjalnie NAPLUĆ z tego miejsca na każdego któremu nie chcę się dziś iść na #wybory nie zależnie od tego na kogo by zagłosował. Oczywiście podwójnie chciałbym OPLUĆ tych którym się dziś nie chcę iść ale będą pisać o polityce na mirko regularnie.
DOSKONALA BRUNETKA ? Faceci jak ona wam sie podoba ? Kobiety co myslicie o takim stylu? Te paznokcie, usta, rzesy, makijaz, piersy itd. Ocencie jej wyglad
Witam, potrzebuje małego naprowadzenia w Unity.
Mam 3 sześciany, chciałbym poruszać nimi klawiszami w dwóch kierunkach (góra / dół ) o maks x stopni.
Tylko, że czerwony powinien obracać się względem niebieskiej kropki a ten drugi względem żółtej (taki jakby staw - ruchome połączenie).
Jestem totalnie newbie w unity a wiem, że na 100% gdzieś na necie jest od tego tutorial bo to podstawy. Naprowadzi mnie ktoś jak znaleźć rozwiązanie?
Chyba że ma być to zapetlone i bez ingerencji usera to ustaw sobie animacje i po sprawie
https://www.youtube.com/watch?v=1fVoblKx2-E
zrobiłem identycznie jak na tym filmiku i w moim przypadku punkt po "podpięciu" elementu tworzy się w miejscu zielonej kropki nie żółtej jakbym chciał