Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kejran: nie wiem skąd pomysł z paleniem oleju ale mi się nie zdarzyło, zawsze tylko kapał z czegoś ( ͡ ͜ʖ ͡)
via Android
  • 0
@sorek No ale chyba to były spore ilości ( ͡º ͜ʖ͡º)

@KimmyJimmel A jakie stwarza problemy ten valvetronic ??

Trochę lipa, że chcesz zmienić z Opla w dizlu na BMW jako woła roboczego i ten pierwszy lepiej zostawić, bo chociaż problemów nie sprawia ( )
@Kejran: Jeździ się super. Różnica w mocy odczuwalna wyłącznie przy bardzo gwałtownym przyśpieszaniu. Spalanie w przedziale 10-12l. Grosze :) Plus, że ubezpieczenie będzie tańsze niż w R6. Minus taki, że trochę trzeba się napracować żeby ogarnąć ten silnik. W E46 silniki R6 są na bank lepszą opcją, a obecnie ceny są bardzo przystępne.
@Kejran: miałem N42B20 z gazem przez 85k km.
PUNKT PIERWSZY - NIE OSZCZĘDZAJ NA MONTAŻU.
Z gazem po spełnieniu punktu pierwszego nie miałem problemów.
Mój wymagał wymiany całego valvetronica i rozrządu - koszt ca. 5k pln.
Po tym bezobsługowo - tylko wymiana oleju i świec. Spalanie od 9 do 10L lpg/100.
IMHO te 143 konie jest w zupełności wystarczające do spokojnej jazdy.