Wpis z mikrobloga

@pantera49: Ofert w Krakowie dla testerów jest spoko (aktualnie szukam pracy więc wiem xD).
Nawet jak mają wymagane doświadczenie, zawsze możesz zapytać czy nie szukają kogoś na staż juniorski czy ogólnie na stanowisko juniora.
Ale ogólnie Comarch, Nokia, HSBC
  • Odpowiedz
@pantera49 ja szukałem, chodziłem na rozmowy, miałem po 9/10 pkt na testach, ale jak mówiłem że mam obrone zaraz to dziękowali bo wszędzie szukają na cały etat i robić.
  • Odpowiedz
@diarrhoea ostatnio byłem na stanowisko junior Linux, koleś powiedział że zdobyłem najwięcej pkt w teście ze wszystkich, mówił że mam duże szanse bo tylko jakiś jeden był też dobry. Jak będą dwa miejsca to na pewno dostanę. Okazało się że staż dostał znajomy z technikum, który mówił że sporo nie wiedział. Tyle że studiuję zaocznie i mógł robić 40h, ja mogłem tylko przez dwa miesiące wyrobić 40h...
  • Odpowiedz
@Promets:
Rozumiem, ale ogólnie tester który jest tak 50/50 to problem
Np. nagle przyjeżdża na demo klient, a ty nie możesz nic pokazać, bo na uczelni. Trzeba jechać do klienta - znowu nie możesz bo uczelnia. Ogólnie, w bardzo wielu, intensywnych projektach nikt nie weźmie na pół etatu, bo to strzał w stopę i same problemy.

Co do samej wiedzy, pamiętaj, że u testera ocenia się też umiejętności miękkie, nie
  • Odpowiedz
@diarrhoea: @Promets: ja w sumie szukam praktyk bo muszę wyrobić na studia a jakby się jakiś staż znalazł jednocześnie to by było super. W sumie u mnie na uczelni nie ma problemu żeby chodzić na zajęcia innych grup żeby mieć czas wyrobić te 30+ godzin
  • Odpowiedz
Rozumiem, ale ogólnie tester który jest tak 50/50 to problem

Np. nagle przyjeżdża na demo klient, a ty nie możesz nic pokazać, bo na uczelni.


@diarrhoea: Jezus Maria a co to za firma co sprint review przeprowadza tester? Proszę o info bo mam zamiar za kilka lat wrócić do Krakowa i chciałbym ich dodać do czarnej listy :D
  • Odpowiedz