Wpis z mikrobloga

Parę dni temu wstawiłem na wykop widżet ze znajomymi, który pojawił się w usuniętym już filmie Klocucha „mafia 4”. No i machina ruszyła. Zarówno ja, jak i @Stasiex28 w niezależnych z początku poszukiwaniach odnaleźliśmy wszystkich znajomych z widżetu. Tylko 3 z nich miało widoczną listę znajomych ale wystarczyło. Dwa konta miały 5/6 znajomych ale tylko jedno 6/6. Bingo, mamy Klocucha.
Klocuch popełnił dwa błędy. Pierwszy, upubliczniając omyłkowo znajomych. Drugi, licząc na to, że nikt go przez to nie znajdzie. No i gdybym nie wrzucił screena na wykop to miałby rację. Ba, mimo że wrzuciłem, to i tak tylko dwóm osobom się udało. Zadanie wypełnione.
Wchodząc na jego profil ukazuje nam się całkiem inny obraz znanego nam z YT Klocucha. Kilka plotek krążących do tej pory potwierdziło się: mieszka w okolicach Wrocławia, jest dorosły, studiuję techniczny kierunek i -uwaga- ma naprawdę ładną dziewczynę. Kilka innych można zdementować, chociażby tę o imieniu. No i najważniejszą, Klocuch nie jest NRGeekiem jak niektórzy twierdzą (i pewnie nadal będą twierdzić). Ale teraz do meritum:
Nasze poszukiwania miały na celu głównie zaspokojenie własnej ciekawości. Razem z @Stasiex28 doszliśmy do wniosku, że nie ma sensu ujawniać tożsamości Klocucha. Cenimy jego twórczość a jego anonimowość była częścią legendy kanału. Poza tym, co najważniejsze, cenimy jego prywatność (jakby dziwnie to nie zabrzmiało). Dlatego też Klocuch został poinformowany o tym jak go znaleźliśmy (choć zaskoczony nie był, raczej rozczarowany własną naiwnością). Podjęte zostały kroki, dzięki którym znowu jest nieosiągalny… przynajmniej tą drogą.
Wiem, że wielu nam nie uwierzy, póki nie pokażemy dowodów. No ale cóż, nie możemy jednoczenie pokazać zadowalających dowodów bez ujawnienia tożsamości. Na słowo nam nie uwierzycie, ale nie dbam o to. Dlaczego więc robię ten wpis?
1. Jest to zbiorowa odpowiedź do użytkowników piszących do nas z prośbą o udostępnienie danych Klocucha.